Hamarosan beszerzem őket

Hát ezt most muszáj megírnom.

Amióta a Cor Leonis bejelentette hogy kiadja Syrie James egyik könyvét (most megy a szavazás facebookon a címről), azóta nem tudok nyugton ülni a hátsómon. Kell az a könyv! Olvastam a Jane Austen naplóját (most elkezdtem újra, hamarosan jön a poszt), megvan a Charlotte Bronte titkos naplója amit tartogatok. Megvan még a Forbidden is a szerzőtől, azt is tartogatom. És most jönni fog a Jane Austen elveszett kézirata vagy Az elveszett Jane Austen kézirat. A szavazás állásából ítélve az utóbbi jön (https://www.facebook.com/questions/606373956039725/). Jajj hát ez a könyv kell nekem! Várlak!

Ők voltak a tervek.
A kiadótól szeretném még: A nyárherceg. Most jelent meg angolul nemrég, inkább megvárom a magyar megjelenést.
Esküszöm, a címről egyből Melissa Marr tündéres sorozata ugrott be, ott volt Kenan (a nyárherceg) a kedvencem, amíg el nem kezdett egy hisztis kisfiú szintjére süllyedni. Azóta sem történt olyan hogy az egyik kedvenc karakterem így megutáltam volna... igen, ez egy nagy lelki törés!


A fenti két könyv megjelenési időpontját nem tudom!


Könyvhéten biztosan őket fogom megvenni: Ingókövek, Jessie Lamb testamentuma.

Hát eljutottunk erre a szintre is: az Ad Astra tökmindegy mit ad ki, én megyek és birka módjára megveszem. Az eddig olvasott (4!) könyv után, a meglévő plusz 3 mellé amit még nem olvastam most társulni fog ez a két gyöngyszem. A kiadó felé olyan mértékű bizalmam van, hogy minden könyvüket meg fogom szerezni! És lesz egy Ad Astra polcom! Meg van egy Moxym, ami különleges mert ő az egyetlen MolyMoxy!


Az Ad Astrák előrendeltek amúgy és a könyvhéten veszem át őket.

Én imádom ezt a borítót. A könyv alapját is és az írónő másik regénye (Island) is várólistás (illetve kívánság).



Őket még nem biztos hogy a könyvhéten sikerül:

Attól függ mennyit tudok most spórolni.

A Leviatán második része. Egyértelműen beszerzendő. Még nem olvastam az első részt, de hamarosan sorra kerül, egy ilyen bestiát nem lehet sokáig a ketrecben tartani (by FreddyD).



Fumax: Trónbitorlók második része illetve a Virals - Fertőzöttek és a Szörnyeteg úr c. könyvek.

Mert a Fumaxtól is bármit megveszek. Olvasási előzmény nélkül.



Lesz benne Ezrahaddon is! Na úgy látszik, az összes kívánságom teljesül! 


A Szörnyeteg úr a Nem vagyok sorozatgyilkos második része. Az elsőt még nem olvastam, de már itthon van.


Ti mit vesztek a Könyvhéten?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés