Hamarosan A Tökéletes Határtalanok Északi mitológia Viktória királynő és Abdul Maigret és az egyes számú zsilip A Vétkes Csábítás Vértestvérek Lux
Posted by : Liliane Evans kedd, július 02, 2013

Igazából eddig fogalmam sem volt hogy mit hozzak, nem nagyon gondolkodtam rajta. Igazából poénból tankönyvet akartam berakni, de el is vetettem az ötletet, mert még a végén nem sikerülne a vizsgám... Így hát keresek Nektek valami szépet.

Egyből A párválasztó ugrott be, de hát ő már volt hónap szépe angolul így sajnos ő most nem lehet...


Így megláttam ezt a borítót és kész vagyok. Nagyon tetszik főleg a lány szeme, ami olyan hangsúlyos hogy egyből rátéved a tekintet. Egyszerű de nagyszerű borító és ezek a színek! Le a kalappal a kiadó előtt főleg hogy az angol bűnronda.

{ 5 megjegyzés... read them below or Comment }

  1. Már kíváncsiságból megnéztem az angol borítót...
    De kettőt találtam, melyik az igazi? Vagy az egyik az USA-ban jelent meg, a másik pedig Angliában?
    (Bocsi, hogy ilyen kérdésekkel fárasztalak, csak kíváncsi vagyok :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez lehet a probléma kulcsa. :) A Throne of glass is így járt...

      Törlés
  2. nice blog.

    follow you!!

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    follow me pls?:33

    VálaszTörlés
  3. Csak az a gond, hogy ez a borító nem a Kiadó érdeme, hisz az eredeti manipulációt teljesen más készítette, kíváncsi lennék, hogy a tulajdonosától kértek-e engedélyt. Hisz innen származik az eredeti munka: http://psdbox.com/tutorials/one-moment-manipulation-tutorial

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! :D

      Mivel nem hagytál nevet, ezért így szólítalak.

      Úgy érzem kissé haragszol a kiadóra, ezért megkérdezem: miért nem tőlük kérdezed? Nem látok bele a dolgaikba, ha ezzel a programmal készítették a borítót, az engem akkor sem érdekel ugyanúgy szeretem a kiadót.

      Programmal is lehet rossz képet készíteni amúgy...

      Törlés

- Copyright © A művészet nyelve - Himitsu - Powered by Blogger - Designed by Himitsu -