Pillanatkép 1.

Éppen írom a Szakítópróba bejegyzést, de úgy gondoltam, hogy tartozok még egy szolgálati közleménnyel a sablonváltás és az egyéb dolgok miatt, úgyhogy most összevonom a kellemest a hasznossal és indítok egy új rovatot is.

Az ötlet ColourfulFantasy blogjáról származik, aki az olvasás közbeni benyomását osztotta meg az olvasóival. Én pedig szeretném ezt egy kicsit továbbfejleszteni és ezért is lett a rovat címe a Pillantkép, mert az aktuális dolgokról szeretnék megosztani pár infót. Lesz itt zene, jelenlegi olvasmány, tervek, gondolatok.

Először amiről szeretnék beszélni az a Lista című bejegyzésem. Többet is fogok még hozni, nagyon szeretem a listákat böngészni és mindig várom egy-egy újabb felbukkanását. Kissé megdöbbentem azon, hogy bárkiben felmerülhet az, hogy komolyan vegyen egy-egy ilyen könyvlistát. Természetesen ezek nem műveltséget mérnek és semmi hasonló dologra nem alkalmasak, én személy szerint azért raktam ki, mert kíváncsi voltam, hogy mennyit olvastam közülük és szerettem volna hogy máshoz is eljusson ez a lehetőség.

A sablonom hosszú órák eredménye és nekem nagyon tetszik. Ez jobban illik hozzám, mint a felhőkön átszűrődő napfény és a gyönyörű kék égbolt (ami mostanában nem volt igaz az életemre, de mindegy). Imádom a noteszeket és a listákat, valahogy ez inkább én vagyok. Persze a kávét nem szeretem annyira, inkább energiaitalt iszom de mostanában azt sem, szóval vannak szépséghibái a dolognak, de ez van. Nem lehet minden tökéletes.

Ahogy a blog sem az. Sosem állítottam, hogy az lenne. Sőt! Nagyon keményen küzdök azért, hogy minél jobb legyek és minél többet tudjak adni az olvasóknak és minél jobban ki tudjam magam fejezni. Ám ez nem mindig megy jól. Az utóbbi időben sok félreértést éltem meg és talán pont emiatt. A kommunikáció hibája mindig probléma, de mindegy is, inkább témát váltok, mert nem szeretném, hogy napló legyen a könyves blogból.

Az új tartalmak hamarosan megjelennek majd, egyelőre várni kell rá, mert egy kicsit elakadtunk, de én is nagyon várom már, milyen lesz az új út és mit hoz majd a jövő. Kérlek Titeket, nézzétek el a sok hibát, igyekszünk megjavulni! (Társszerzőm is van már, de még mélyen hallgat.)



A berakott zene nagyon tetszik, ez is a pillanatkép része. Most ez az a zene, amit szeretek és sokat hallgatok. Reményt ad.

Amúgy most olvasom a Füst és csont leányát és lenyűgöző a könyv. Imádom a szavakat, azt a különös hangulatot, amely azóta él a szobában, hogy elkezdtem a regényt olvasni. Karouval viszont nem vagyok kibékülve, ám még kutatom milyen személy is ő valójában.

A Szakítópróbával pedig már régóta tartozom, folyamatosan dolgozom rajta. A következő bejegyzések pedig a Vihar szeli ketté, Smaragdtábla, Dublin Street és Füst és csont leánya, Szent Johanna gimi - Kalauz, Keserű ébredés, Hetalia 1. része, Grimm mesék manga 1.-2., A céltalan szépség és egy összefoglaló a Harry Potter univerzumában készült könyvekről lesznek, bár hogy az utóbbi pár mikor kerül sorra, arról még nincs információm. Utána pedig igyekszem a Nincs mit irigyelnünk a világtól c. könyvet is elolvasni, bár a töménysége egy kicsit hátráltat, de ez egy nagyon érdekes könyv Észak-Koreáról.

Azt hiszem mára ennyi volt.

Köszönöm, hogy elolvastad!

Figyelem! Holnap meglepetés lesz! Figyeljétek a blogot délelőtt!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés