Mit olvasnak a molyok? #2

A most következő rovat hétfőnként keddenként fog megjelenni a blogon, főleg amiatt, mert az egész létét a molyos hírlevelek adják, amelyekből egyik kedvenc részem az adott heti legtöbbet olvasott könyvek bemutatása és azért változtattam a dátumon, mert rájöttem, hogy a hírlevelek késő este jönnek és nem biztos, hogy a gép előtt ülve szeretném kivárni érkezésüket. A lényeg az az, hogy véleményezni fogom a listát és megírom mely könyvek kerültek a várólistámra, a kívánságlistámra és miket olvastam közülük. Az ötlet igazából nem tőlem származik, hanem Deszy blogján találkoztam az első ilyen bejegyzéssel és nagyon megtetszett. Természetesen minden héten linkelni fogom az Ő bejegyzéseit is. 

Tehát az ötlet innen származik:
http://deszy-konyvesblog.blogspot.hu/2014/02/moly-pipalo-februar-10-16.html

Február hónap 10. napjától a 16-ig ők voltak a legolvasottabbak:


Szerencsére van egy pár új könyv, így amitől féltem egyelőre nem teljesült be, nevezetesen az, hogy mindig ugyanazok jönnek elő és szerencsére folytathatom ezt a rovatot is.
A könyvtolvaj, az Ónix, a Csillagainkban a hiba és Az éhezők viadala múlt héten is a listán volt, bár A könyvtolvaj a lista élére került, megelőzve ezzel Daemon és Katy kalandjait. Az éhezők viadala helyzete erős pozícióvesztésről árulkodik, de legalább fent van ezen a listán. A Csillagainkban a hiba inkább stagnál, meglátjuk, hogy később mennyire kerül hátrébb az olvasottak között.

A hibátlan játékot korábban fejeztem be, meg is lepődtem, hogy ez a könyv szerepel a harmadik helyen. Tegnap írtam meg a bejegyzést hozzá, a linkje a könyv címére kattintva elérhető. Igazából a többi regényből csak a Vámpírakadémiát olvastam, úgy gondolom, hogy megjelenése ezen a listán a Blogturné Klubnak illetve a hamarosan megjelenő filmnek köszönhető.

A Bábelbe belekezdtem, de kiakasztotta a földrajzos énem és erről majd akkor fogok írni, ha ráveszem magam a folytatásra. A beavatottba is beleolvastam, csak könyvtári példány volt és vissza kellett vinnem, mert lejárt a határidő így ez is félbemaradt. Az Inferno már itthon vár türelmesen sorára. Szerencsére sikerült előtte elolvasnom az Isteni Színjátékot, remélem segít majd a Dan Brown könyvnél. A Te döntesz c. kötetet első pillanatban nem akartam elolvasni, de ahogy megismerkedtem a fülszöveggel megragadott Fanny küzdeni akarása és igazából nagyon kíváncsi vagyok rá. Így ez a könyv is várólistás.

Kiadók sorrendje:
1. Ulpius-Ház
2. Könyvmolyképző kiadó
3. Ciceró kiadó
4. Gabo kiadó
5. Agave Könyvek
6. Libri kiadó

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés