Apró értékelés #1 - Vader's Little Princess

Szerző: Jeffrey Brown
Sorozatcím: Jeffrey Brown's Star Wars
Cím: Vader's little princess (Vader kicsi hercegnője)
Eredeti cím: Vader's little princess
Eredeti megjelenés: 2013
Kategória: képregény, sci-fi, paródia
Fordító: -
Illusztrátor: Jeffrey Brown
Oldalszám: 64 oldal
Kiadó: Chronicle Books
Megjelenés: 2013 (magyarul még nincs)
Ár: $8.49 (Amazon) ~ 1910 Ft



Fülszöveg:


Ebben az ellenállhatatlanul vicces, a Darth Vader és fia bestsellert követő kötetben Vader - Sith nagyúr és a Galaktikus Birodalom vezetője - szembenéz a megpróbáltatásokkal, a vidámsággal és hangulatingadozásokkal, amelyek lányához, Leiához kötődnek, aki egy aranyos kislányból lázadó tinédzserré válik. A szellemes és vicces Jeffrey Brown-illusztációk a klasszikus Star Wars jeleneteknek új fordulatokat kölcsönöznek, mert az ikonikus családi kapcsolatok egy fedél alá kerülnek. A teapartik és a TIE vadász vezetésének tanulása mellett Leiának még arra is jut ideje, hogy R2-D2 hologramján keresztül csacsogjon barátaival. Biztosra vehetjük, hogy Leia egyáltalán nem hagyja el a házat egyszál szoknyában és metál bikiniben, de Vader szülői képességei így is viccesen tesztelődnek. (Saját fordítás)


Igazából nem terveztem értékelni ezt a kis könyvet, mert olyan rövid és nem tudok róla sokat írni, de jobban belegondolva szeretnék egy bejegyzést a Star Wars világának egy könyvéről és a további kötetek olvasása illetve értékelése még egy messzi, messzi jövő ködébe vész, szóval álljon most itt ez a képregény tanulságul, hogy én nagyon szeretem az eredeti trilógia három részét és minden hülyeséget elolvasok, ami azzal kapcsolatos. A bejegyzés nem hosszú, ezért elnézést kérek, de a további információk már spoileresek lennének.

Korábban olvastam Jeffrey Brown másik könyvét is, a Darth Vader és fia c. képregényt magyarul, bár úgy emlékszem, hogy az is tetszett, de ebben a részben sokkal jobban átjön a mondanivaló. Egyrészt problémaként lehet felállítani Leia tinédzserkorát, plusz ott vannak a filmes poénok, áthallások is, amiket Brown szerintem sokkal jobban beleszőtt a könyvbe és ez a kettő valami fergeteges eredményt tud felmutatni. Van itt minden: a tinik általános lázadása, Darth Vader apai szerepe és az udvarlóhoz való hozzáállása illetve a trilógia jól ismert elemei új köntösbe bújtatva.

Személy szerint nekem nagyon tetszett az egész képregény, biztos, hogy elolvasom a többit is, mert nagy örömmel fedeztem fel, hogy egy termékeny íróról, illusztrátorról van szó,  bár felmerülhet a kérdés, hogy egy pár könyv után mennyire tudja magát ismételni a szerző...

Szerintem a rugalmas Star Wars rajongók kedvelni fogják ezt a képregényt és igazából a maga 64 oldalával nem tekinthető hosszú könyvnek, főleg hogy csak illusztrációkból áll egy kevés párbeszéddel. Szerintem teljesen megéri az a pár perc olvasás! Nekem jó kedvem lett tőle, nevettem is rajta, biztos hogy előkapom még párszor!

Kedvcsinálónak megmutatom a két kedvenc képem:
- Gyűlöllek!
- Ez az! Használd a gyűlöleted!


További művei:

Jeffrey Brown: Darth Vader és fia
Jeffrey Brown: Jedi Academy
Jeffrey Brown: Goodnight Darth Vader

UI: Azt hiszem az Apró értékelésekből is lesz egy rovat, bár ez inkább random időpontokban fog megjelenni.

Köszönöm, hogy elolvastad!


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés