Mit olvasnak a molyok? #8

A rovat keddenként jelenik meg a blogon, főleg amiatt, mert az egész létét a molyos hírlevelek adják, amelyekből egyik kedvenc részem az adott heti legtöbbet olvasott könyvek bemutatása. A lényeg az az, hogy véleményezni fogom a listát és megírom mely könyvek kerültek a várólistámra, a kívánságlistámra és miket olvastam közülük.

Az ötlet igazából nem tőlem származik, hanem Deszy blogján találkoztam az első ilyen bejegyzéssel és nagyon megtetszett. Természetesen minden héten linkelni fogom az Ő bejegyzéseit is.

Tehát az ötlet innen származik:
http://deszy-konyvesblog.blogspot.hu/2014/03/moly-pipalo-marcius-24-30.html

Március hónap 24. napjától 30-ig ők voltak a legolvasottabbak:


A lista tagjai:
1. Veronica Roth: A beavatott
3. Leiner Laura: Akkor szakítsunk
4. Cassandra Clare: Csontváros
5. Suzanne Collins: A kiválasztott
7. J. A. Redmerski: Az örökké határa
8. Suzanne Collins: Futótűz
9. Leiner Laura: Együtt
10. Leiner Laura: Bábel

Sokkal jobb aránnyal rendelkezem az olvasás terén mint múlt héten, szerencsére sok olyan könyv kerül fel, amit már olvastam. Viszont most rövidebb lesz a bejegyzésem, mert igazából megint nem fogok tudni újat írni a regényekről, hiszen ezek a kötetek már korábban is szerepeltek ezen a listán. 
A Csontvárost, a SzJG - Együtt és a Csillagainkban a hiba c. regényt illetve Az éhezők viadala trilógiát olvastam a fentiek közül, valószínűleg újra előveszem majd őket és akkor bővebben is regélek róluk. Bejegyzést csak két könyvről írtam a fenti tizesből, ahhoz képest amennyi regényt olvastam, elég szegényes eredmény...

Olvasatlan A beavatott, az Akkor szakítsunk, Az örökké határa illetve a Bábel. Azt hiszem Az örökké határa ebben a hónapban fog sorra kerülni, a többiekről még nem tudok semmit. A beavatottról alig tudtam valamit egészen az Otherworld kritikáig, de utána erősen elgondolkodtam azon, hogy elővegyem-e, de úgy döntöttem, hogy egy későbbi időpontban megpróbálkozom vele. Az Akkor szakítsunk ugyanígy járt a róla írt értékelések miatt, nem biztos, hogy olvasni fogom. A Bábelt igen, kíváncsi vagyok mennyire marad meg Laura a SZJG-nél, bár egyelőre erőltetettnek érzem az ifjúsági regényt, így szerintem várok vele egy kicsit, hátha később jobban fog tetszeni!

A fentiek közül egyik sem kívánságlistás.
Saját példánnyal rendelkezem belőlük:
Csontváros
Az örökké határa

Lekerültek:
J. A. Redmerski: A soha határa
Kiera Cass: A párválasztó
James Dashner: Az útvesztő
Veronica Roth: A Lázadó
Leiner Laura: Örökké

Kiadók listája:
1. Ciceró kiadó
2. Gabo kiadó
3. Könyvmolyképző Kiadó
4. Agave Könyvek
5. Ulpius-Ház

Észrevétel:
Lehet, hogy nem minden héten jelentkezem ezzel a rovattal, ha túl sokszor jönnek elő ezek a könyvek újra, akkor nem fogok írni hetente. Igazából nem szeretem ismételni magam, helyette inkább kitalálok majd mást!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés