Várólistás szerda #12

A mostani szerda választott kötete az Agave Könyvek hamarosan megjelenő regénye, a Lolito. Igazából azért szeretném olvasni, mert a Lolita c. regényhez is kötődik - ha csak a címet nézzük is - és arra is kíváncsi vagyok. Elvileg humoros, de majd meglátjuk, hogy a témájához ez mennyire illik.

Várható megjelenés: 2014. április 29.


Fülszöveg:

Meztelenül fekszem az ágyban, sört iszom, és szállodai honlapokat böngészek. Mind tök egyforma. Mind tisztának látszik, mind csupa márvány, és mind homokszínű. A Marble Arch közelében foglalok. Kétszázhét font egy éjszaka. Az kétszázhét sör. Az négy olcsó kurva.
Macy online.
– Foglaltam szállodát, a Marble Arch közelében.
– Szuperül hangzik, szivi. Alig várom, hogy találkozzunk.
– Ja, hát én is.
– Enyhén ideges vagyok.
– Ne legyél.
De legyél. Csak egy gyerek vagyok. Pedofilnak érzed majd magad, és kiszaladsz a világból.


Amikor Etgar megtudja, hogy első szerelme megcsalja őt, nagy bánatában az interneten lel vigaszra Macy, az unatkozó háziasszony személyében, aki nem mellesleg egy igazi milf. Kettejük kapcsolata eleinte kizárólag virtuális alapokon nyugszik, de aztán kitalálják, hogy találkoznak. Egy hotelszobában.

Ez az esemény pedig fenekestül fordítja fel az életüket. Meg még néhány emberét a környezetükben.

A Lolito egy 15 éves fiú szerelmi története. Végtelenül vicces, tabukat döntögető és helyenként kifejezetten felháborító regény a Z generáció kamaszainak legédesebb fantáziájáról.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés