Vasárnapi válasz #2

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely minden héten vasárnap jelenik meg.

Az eredeti ötlet innen származik, amelynek címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.

Lássuk a szabályokat:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Mit olvasol jelenleg?
Most az Én és az iszlám c. könyvet olvasom és eddig tetszik. Gondoltam, hogy a politikai vonal is erős szerepet játszik majd a kötetben, bár a vallásról kevés dolgot tudtam meg eddig.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?
A Mesés ruhák kalandjait, illetve félbehagytam a Hogyan írjunk szakdolgozatot címűt, mert unalmas és elavult volt szerintem.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?
Az egyik meglepetés lesz az olvasóknak és ezt molyon sem fogom jelölni. A másik célkitűzésem a Végtelen ég alatt, plusz ha nagyon jól haladok a szakdogámmal illetve a könyvekkel, akkor a következő azt hiszem a Mass Effect - Felismerés lesz vagy A fényűzés napjai, mert az könyvtári és le kell adnom a köteteket a beadás előtt.




Lesd meg őket is!

0 megjegyzés