Vasárnapi válasz #3

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely minden héten vasárnap jelenik majd meg.

Az eredeti ötlet innen származik, amelynek címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.


Lássuk a szabályokat:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


Mit olvasol jelenleg?
Jodi Picoult legújabb magyarul megjelent könyvét, a Sorsfordítókat, bár csak most kezdtem el, mert eddig a bejegyzéseimen ügyködtem.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Tegnap a London folyóit, azelőtt az Elveszett szemeket és A daruasszonyt. Végre olyan tempóban olvasok, amilyenben régóta szerettem volna. Ebben nagyban segít az, hogy végeztem az egyetemmel. Nem örökre, de egy ideig biztos.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?
Több is van a jövő hétre, például a Viharpárduc, a Mozart múzsája, a Ballada és a Bábel fiai. Meg még egy pár regény, de ők lesznek az elsők.

Jelenlegi olvasmányom

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés