Vasárnapi válasz #4

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely minden héten vasárnap jelenik meg.


Az eredeti ötlet innen származik, amelynek címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.


Lássuk a szabályokat:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Mit olvasol jelenleg?

A Penumbra úr nonstop könyvesboltja c. regényt, de a Mozart múzsáját is elkezdtem, valószínűleg ezt a két könyvet fogom leghamarabb elolvasni a következő pár napban.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?

Pont most fejeztem be a Bábel fiait. Hát... ha azt írom hatásában hasonlít a Csodaidők sorozat második részére, akkor már lehet spoileres is voltam egy kicsit. 

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Valószínűleg a Penumbra úr... után jön majd a Mozart múzsája és nem fordítva, utána pedig mostmár tényleg a Ballada c. Stiefvater kötet. Ezután elég sok regényt tervezek, többek között A párválasztót, A vér énekét és a Viharpárducot.

Jelenlegi olvasmányom:


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés