Könyvmoly párbaj - Az ötödik hullám

Az egyik kedvenc lista alapján olvasós kihívásom visszatért és igaz, hogy sokszor sikerül elbukni, azt hiszem az elsőt teljesítettem, azért szeretek rajta indulni, összeírni az olvasandó könyveim listáját és maga a tudat is örömöt okoz, hogy egy ilyen eseményen vehetek részt. Szabályok ---> itt.

Viszont most új ötlettel állok elő. Nagyon szeretek más blogokat olvasgatni és ezért is vettem át molyon a Molyblogolók zónát, de ez most nem tartozik ide, szóval bizonyos időközönként össze fogom gyűjteni a nekem legjobban tetsző értékeléseket. Ilyen cikkösszefoglalót még nem csináltam, de már régóta érik a terve ennek és ennél jobb alkalmam nem nagyon lesz.


Az összeíráskor a külföldi regényekkel nehezíteni szerettem volna a helyzetemen és még nem tartom magam elég pro-nak ahhoz, hogy oda teljesen angol nyelvű köteteket tegyek be. Az A-ban nincs külföldi és igyekeztem változatosan válogatni mindenhol.

A lista

Ildefonso Falcones: Fátima keze
Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem
Elizabeth Richards: A sötétség városa
Jodi Picoult: Találj rám!
Ford Madox Ford: Az utolsó angol úriember – Vannak, akik nem…
Benkő László: Drezdai emberünk
Andy Weir: A marsi
Mark Lawrence: Tövisek Császára
Francine Rivers: Az utolsó bűnevő
Joël Dicker: Az igazság a Harry Quebert-ügyben
Joker

B lista

Tabitha Suzuma: Forbidden
Shelley Emling: Marie Curie és lányai
Peter Buwalda: Bonita Avenue 
Dan Brown: Inferno
Tiffany Truitt: Chosen Ones
Leigh Bardugo: The Witch of Duva
Jennifer A. Nielsen: The False Prince
Suzanne Young: The Program
Alan Bradley: De mi került a pitébe?
David Almond: A Song for Ella Grey

A cél újra az összes könyv elolvasása és értékelése, érdekes lesz az biztos!

Ebbe a posztba fogom gyűjteni a teljesítéseket.

Kezdés: 2014. november 3.

Vége: 2015. október 2.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés