Polcos várólista #1 - bemutatkoznak a könyveim

Már nagyon szerettem volna lefotózni és megosztani a világgal a könyvespolcaimat, szekrényeimet - a molyon még van is egy ilyen kihívás - de annyi könyvem van, hogy ez nem férne rá rendesen egy fényképre, így kitaláltam azt, hogy egy mini rovat keretein belül megmutatom a lakhelyüket.

Az első kép az ajtó melletti legelső szekrényem felső polca, felette már csak a Csodálatos állatvilág sorozatom illetve a Latin bazinagy szótáram foglal helyet, de azt nem akartam lefotózni, elég ha a regényeimet mutatom meg szerintem.

Nem szeretem ha a polcom tele van porvonzó dolgokkal, ezért is van csak egy párologtató a könyveim előtt, meg egy másik is szokott ott lenni, de az most az íróasztalomon tölti be funkcióját, amióta ősz van citromfüves és mentás illatokat varázsolunk a szobába, néha a lakásba is, aminek csak mi örülünk egyébként... de nem is ez a lényeg, hanem a polcomon látható könyvek.

Úgy látom itt már meguntam a pakolászást, mert amikor elkezdtem, akkor még kiadók szerint szerettem volna rendezni a könyveket, de az Agave Könyvekhez még hozzátartozik az Anita Blake sorozat fele amit sikerült összegyűjtenem és amik másik szekrényen vannak. Található itt még Kelly kiadós, Cartaphilusos, Főnixes, Tuanos, Ulpiusos, KMK-s és Geopenes beszerzés is és a közös az, hogy már régóta itt vannak, vagy ajándékba kaptam őket, vagy vettem. Pl. az utolsó, éppen tegnapi beszerzésem volt A szukkubusz éjszakája, amit 400 Ft-ért dobtak utánam... így nehéz megállni, hogy ne vegyek semmit!


A Kelly kiadós regényeknek, tehát A boszorkánynak és a Vallomás korbácsütésre könyvnek akciós ára volt, az egyik a postáról, a másik a TKK-ból került hozzám. Sajnos a többit (Jane Austen naplója, Charlotte Bronte titkos naplója, A Bronte lányok) majdnem megjelenés után kaptam/vettem így azokat teljes áron szereztem meg, de hát ki gondolta volna, hogy kb 500 Ft/darabáron fogják adni évekkel később...

Az a két Ulpiusos könyvemen kívül még van egy pár különféle helyekre szétosztva a szobában. Az itteni Pretty Little Liars regény 300 Ft volt, a Heti csaj pedig teljes áras.

Az az egy darab Tuan regény a kihívás miatt került a tulajdonomba, azt hiszem pont a Könyvhéten vettem meg anno.

Mivel a KMK egy teljes polcot tudhat magáénak lentebb (fotó később), ezért meglepő lehet a három Abercrombie könyv különcködése, hogy miért nem a többiekkel vannak együtt. Egyrészt azért, mert nem fért el lentebb, másrészt pedig az első könyv páromé, a másodikat tőlem kapta, a harmadikat pedig közösen vettük. Ő olvasta én pedig nem és azért raktam külön, hogy emlékeztessem magam arra, hogy szeretném minél hamarabb elkezdeni A penge magát.

A Zorro szintén akciós volt, azt hiszem a kórházból vettem illetve az ott lévő újságostól, mikor a kedves a balesetin volt és akkor fogadtam meg, hogy több hónapig nem veszek könyvet, amit sikeresen be is tartottam. A többi Geopen regény máshol tartózkodik, viszont az itteni három különféle utakon jutott el hozzám. A kék szűz címűt én vettem akciósan a Bookline-ról, a Hulló angyalok rukkolás szerzemény volt még anno, a Bartleby pedig ajándék a kiadótól amikor részt vettem az egyik fotós játékukon.

A Főnixes regények egy nyári akció keretében kerültek hozzám, a kiadónak szoktak lenni jó kis kedvezményei. A Lybrumos Crowfield átka karácsonyi ajándék volt.

Nem is tudom honnan van ennyi Agavés regényem, de az évek során nagyon sokat vettem vagy tőlük, vagy az egyik boltból, vagy rukkoláról szereztem, vagy éppen egy másik molytól, de összegyűltek és csak csodálkozni tudok ezen. Teljes áras, éppen úgy gondoltam, hogy szeretnék egy könyvet venni-típusú vásárlások eredménye az alábbi pár regény: Amerikai istenek, A szukkubusz dala, 2312, Óceán az út végén, Megszentelt árulás, Az utolsó szimulákrum. Olcsó volt: A szukkubusz éjszakája, A halál völgyében, Az üvegház. A Tükör és füst az egyik molyos ajándékozás ajándéka volt.

A három Cartaphilus regény pedig ajándék volt, kettő (Távoli órák, Felhőatlasz) karácsonyi ajándékként került hozzám de két különböző évben, az Útvesztő pedig év közben.

Félrevezető lehet a beszerzéses leírásom, de nem szabad elfelejteni, hogy évekről beszélünk és már általános iskolás korom óta mindenkitől könyveket kérek mindenféle alkalomra, plusz rengeteget vettem eddig is tehát nem meglepő, hogy ilyen sok gyűlt már össze.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés