Szolgálati közlemény - Inspiráció pénteken #8



Elnézést, de elmaradt az értékelések posztolása és még az olvasás ezen a héten. Egy új profil megjelenését ígértem itt, de sajna az is csúszik egy kicsit - ez van ha az ember továbbképzésen vesz részt és olyan fáradt vagyok, hogy mindjárt megnézem milyen kemény az asztal a fejemmel és még a poénom is a régi, fúj! Holnap viszont már remélhetőleg régi, nem fáradt önmagam leszek és nekiállok értékelni, először a Viharpárducot majd a Becky Apple és Riválisok triót, hogy elmondhassam, végre végre utolértem magam! Az olvasás sem ment, de legalább okos lettem pár tapasztalattal.

Sőt még a halloweeni hangulatom is eltűnt, szóval a Veszélyes vágyak regényt fogom olvasni.

A fenti kép cuki és kapcsolódjon már valami Halloween estéjéhez, ha már ilyen szolgálati közleménnyel jelentkeztem.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés