Hamarosan A Tökéletes Határtalanok Északi mitológia Viktória királynő és Abdul Maigret és az egyes számú zsilip A Vétkes Csábítás Vértestvérek Lux
Posted by : Liliane Evans szombat, november 15, 2014

Ilyen ködös időben valami rémisztő, horrorisztikus vagy éppen csak kényelmetlen könyvre támad vágyam és valami ilyesmi időre gondoltam mikor azt írtam, hogy legyen hideg idő a Fekete madarak árnyékában regényhez. Pár oldalt már olvastam belőle, de hát azt nem nyári időben, tűző napon kell megtenni, hanem ilyenkor, amikor azt hiszi az ember, hogy a lapok megelevenedhetnek, hogy a legvadabb félelmek beigazolódhatnak. Bár eddig nem tűnik horrornak és igazából fogalmam sincs, hogy végül az lesz-e, végiglapoztam a képeket és némelyiktől kirázott a hideg, ezért gondoltam arra, hogy ha hatni akar rám a történet, akkor azt ilyen időben tegye.

Bár a szobám ablakából nagyobb ködre látok rá, ezt a konyhából fotóztam, az ötödikről, alul fut a város legújabb villamosvonalának síne és azért lett ferde a kép, mert hideg volt de a lényeg így is látszódik.


Ma még végzek a Sapphique regényemmel, amelynek szívre káros hatásáról egy posztban fogok beszámolni és jöhet a fentebb is említett történet, amelyre már nagyon kíváncsi vagyok. Egyébként ilyen időben még őket is eltudnám képzelni olvasmányomként:




Ti ilyen időben mit olvastok szívesebben? Horrort vagy valami könnyedebbet?

{ 3 megjegyzés... read them below or Comment }

  1. Én nem szoktam horrort olvasni (sem nézni), bár ezek közül a Vándorsólyom kisasszony...-t olvastam (de azt nem tartom annak). Én ilyen időben valami könnyedebbet olvasnék, bár az nem hátrány, ha ott is rossz az idő vagy tél van (pl az Édes élet SAA-tól).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem horror, tényleg, de a képektől frászt kaptam, még ha manipulációk is. :D

      Az Édes életet még nem olvastam, láttad, hogy jön a Barackfás regény? :)

      Törlés
  2. Abban egyetértek, tényleg van pár ijesztő kép.
    Igen, láttam; örülök neki. :) A címe is tök jó.

    VálaszTörlés

- Copyright © A művészet nyelve - Himitsu - Powered by Blogger - Designed by Himitsu -