Lista #5 - húsz télies borítójú regény

Olyan régen volt már listás posztom... mivel tél van és pont mostanában találkoztam ezzel a képpel, ezért hoztam mutogatni és egy kicsit honosítottam is, íme az eredmény:



Első sor:

Cynthia Hand: Angyalsors (Maxim)
Melissa de la Cruz, Michael Johnston: Frozen
Elizabeth LaBan: The Tragedy Paper
Maggie Stiefvater: Shiver - Borzongás (KMK) - olvastam
Ursula K. Le Guin: A sötétség balkeze

Második sor:

Rae Carson: The Bitter Kingdom
Michael Northrop: Trapped
Craig Thompson: Blankets
Lisa Schroeder: Far From You
Terry Pratchett: Wintersmith

Harmadik sor:

Alex Flinn: Towering
Robin Bridges: The Gathering Strom
Amy McNamara: Lovely, Dark and Deep
Tahereh Mafi: Unravel Me
Catherine Fisher: Snow-Walker

Negyedik sor:

Rachel Hawthorne: Love on the Lifts
Sarah Ockler: Bittersweet
Leigh Bardugo: Árnyék és csont (KMK) - olvastam
S.D. Crockett: After the Snow
Jodi Lynn Anderson: The Vanishing Season

Forrás: Epic Reads

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés