Évkezdő Book Tag avagy rövid tervek - 2015. január

A tag Anitiger blogjáról származik és egy kicsit változtattam rajta annyiban, hogy a legtöbb számbeli megkötést kivettem, mert zavart.

Forrás
1. Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?

Rossz a kérdés: mennyit tudok illetve mennyire van kapacitásom 2015-ben? Mert én ezret akarok, de hát ugye...

Amúgy kétszázat, de megelégszem a százötvennel is csak jöjjön össze.

2. Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban…?

Többet alszom. Ez amúgy halál komolyan összefügg az olvasással, mert legalább reggel fogok a könyvekbe temetkezni és nem este. A célkitűzéseim itt találhatóak.

3. Melyik az a könyv, amit biztosan elolvasol idén?

A Fogadj el!-t most olvasom (éppen ma végeztem vele, szóval ez máris pipa).


Ezen kívül az Igazi hősöket, azt amit még nem kezdtem el csak nézegettem eddig. Szép nagyon!

4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?

Mindet. A Partials - Részlegesek biztos sorra kerül, a The Grisha lehet hogy nem, meg esetleg még a Razorlandnek szavazom bizalmat. Bár tíz befejezést tűztem ki célul, tehát a legvalószínűbbnek ezeken kívül még a Siló, A széthullott birodalom, Füst és csont leánya, Engelsfors, Szerelmem egy angyal, a Párválasztó, A soha határa tűnik. Esetleg még a Mercy Falls farkasai is szóba jöhet.

5. Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk, melyik trilógiába/sorozatba kezdenél bele?

Elég sok sorozatba kezdek bele éves szinten és ezért érdemesebb a régebb óta tervezett sorozatokat ideírni. Ilyen például az Anita Blake vagy éppen a szerző másik sorozata a Merry Gentry. Egyiket sem írtam fel a nagy 2015-ös listámra, mert elfelejtettem, de a felkerültek közül a Halhatatlan az amit már nagyon régóta tervezek és már mindkét magyarul megjelent könyv itt csücsül a polcomon.

6. Melyik egyrészes/kétrészes könyvet olvasnád el 2015-ben?

Nagyon sok ilyet szoktam olvasni, valahogy a rövidek vagy a szinglik mindig megtalálnak engem... de ha muszáj választani, akkor a Lány a hegyen és a Titkok őrzője lesz az, amit biztosan el fogok olvasni.


7. Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!

Szeretném azt hinni, hogy ez engem nem befolyásol annyira, de sajnos nem így van, mert rám is hat ha sokat látok egy könyvet és nem is azt fogom ide rakni, amiről annyi jót hallottam, hanem ami annyiszor jött velem szembe, hogy kénytelen voltam felrakni a várólistámra őket, ilyen a Hollow Creek Akadémia. Bár a Tolvajok tele ez is meg, az eredeti szempont is...

8. Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni!

A The Jewel na meg mert olyan mint a Párválasztó illetve a The Kiss of Deception, ami elvileg egy MM könyv.


A tag vihető, jelölök mindenkit aki éppen erre jár és olvassa a szövegelésem!

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. A Halhatatlant támogatom, nagyon jó. :) A második részét még nem olvastam (illetve elkezdtem, de közbejött más).
    Olvass Tolvajok telét is, az is szuper!
    Sok sikert a Párválasztó befejezéséhez. :D
    A Jewelnek nagyon szép a borítója, vajon a tartalom is az-e?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem várok a Jeweltől sokat, de nagyon kíváncsi vagyok rá. :D A Párválasztó is fárasztó történet, de nagy függőséget okozott ez a legrosszabb.
      Köszi, igyekszem befejezni, mert az új részt már angolul fogom olvasni..

      Igen, a Tolvajok telénél rád gondoltam. :D A Halhatatlan már régóta várólistás, érik egy olvasás neki.

      Törlés