Soundhound percek #1

Mostanság, hogy kéthetente kibővült a munkanapjaim száma hatra és éjszakai műszakban nyomom, a rádió egy nagyon hasznos útitárs a hajnali órákban. Ha pedig megtetszik egy szám és azonnal tudni akarom a címét és az autórádió nem szereti kiírni az előadót esetleg a címet, akkor a SoundHound alkalmazás segítségével könnyen orvoslom ezt a problémát.

De, hogy necsak promó legyen itt, megmutatom a mostani kedvenc számaim, amelyeket szinte ****-rá játszanak a rádióban és a fenti programmal sikerült kideríteni az előadót vagy a címet. Többségében ezeket fogom megmutatni, de olyan is kerül majd be, amiket a youtube-os barangolásaim alatt találok meg akár most, akár a jövőben.

Úgyhogy innen a rovatcím és valószínűleg negyedévente fogok vele jelentkezni - vagyis évszakonként egyszer - hogy megmutassam, melyek a kedvenceim abban az időszakban.

#1. Odett és a Go girlz: Hanyatt


Szörnyű, de én alig szeretem a magyar számokat és mikor először meghallottam - azt hiszem a Petőfin - ezt akkor is csak furán néztem ki a fejemből. ,,Mi ez ellenpont? ellenponty? Meg bomló anyag? Ezmiez?" Hajnali háromkor furán jött ki a szöveg, így másnap utánanéztem és akkor már határozottabban jobban tetszett az egész bár még mindig furcsa.


#2. Major Lazer & DJ Snake: Lean On 


Hát a Lean Onnal is fura a kapcsolatom, mert nagyon szeretem a hangzásvilágát, viszont a klipjétől a falnak megyek. Hogy rakhatták be ezt a táncot hírből sem ismerő énekest középre? Egyáltalán nem illik az a nő oda, csak azt látom rajta, hogy próbálkozna, de nem tud. Legalább tanították volna be neki a koreográfiát... Bár az a három pasi sem jobb... komolyan, Major Lazer mi van veled? Mivanveled?


#3. Years & Years: King


A King viszont nagyon nagy kedvencem, imádom ezt a számot! Na meg a videóval sincs semmi probléma, nagyon visszaadja az ,,I was a King under your control" érzését.

Bizonyos részeinél ez a kép jut eszembe a Magicians sorozatból:

Forrás

#4. Kwabs: Walk


Ettől egy picit többet vártam bevallom őszintén, amennyire megszerettem a rádióban, annyira nem tetszik a klipje. Szeretem ha egy történet elevenedik meg előttem, ez pedig egy egyszerű séta megbolondítva a kameramozgással. Bár ha azt nézem, hogy a szám címe Walk, akkor megértem ezt a döntést.


#5. Feder feat Lyse: Goodbye


Ebben nem tudom mi tetszett meg. A klipje a bosszútörténettel meg nem is olyan rossz bár állandóan csak arra tudok gondolni, hogy milyen sok pénzük lehet, mert olyan pert akasztanak majd rongálás meg az egyéb aranyosságuk miatt a nyakukba.


#6. Madcon ft. Ray Dalton: Don't Worry


Ez pedig a második nagy kedvencem, egyszerűen imádom mikor meghallom, olyan mosolyoghatnékom lesz tőle! Mostanában nagyon rászoktam ezekre a vidám számokra.


#7. Kygo feat Conrad Sewell: Firestone


Nehéz úgy írni, hogy nem vagyok szakmabeli és nagyon nem állnak a számra a zenevilág szakszavai. Egyszerűen nem tudom megfogalmazni a gondolataimat, mert a konyhanyelvemtől elég sokan kaparhatnák a falat, de hát ez van, ezért nem írok olyasmit.
Egyébként szerintem ez a szám sok embernél már tucatzenének számít, de nekem nem az. A múltamból kifolyólag - biza, videóztam régen - főleg azokat a számokat keresem, amelyekre könnyen lehetne klipet forgatni és ez pont olyan, simán megcsinálnám rá a videómat ha meglennének a megfelelő körülmények... Egyébként az ének nélküli részek nem igazán tetszenek, viszont az énekes hangja nagyon bejön.


#8. Mark Ronson feat Bruno Mars: Uptown Funk



Úgy néz ki, hogy az idei nyár inkább a vidám hangulatú zenéket hozta el. Nincs ez másként Bruno Mars állandóan játszott zenéjével sem, én viszont ezt nem unom, mert ha meghallom, fülig ér a szám. Tökéletes, ha valaki vidámságot szeretne.


#9. Major Lazer feat Ellie Goulding & Tarrus Riley: Powerful


Sokat elárul a mostani zenéről, hogy az egyetlen direkte szerelmes szám, amit szeretek. Azért is tetszik, mert ezt egy különleges személy mutatta nekem, meg mostanában kezdődött a Major Lazer mániám, na meg úgy az egész annyira egyben van. Viszont jobban tetszene ha a rádióban ez menne és nem a Szürke zenéje.


Videóklip miatt:

Az alábbi videókat nemcsak a zene, hanem a klipjük miatt is kedvelem - bár akkor a King is itt lehetne, na mindegy - de az a lényeg, hogy az alábbi három zenének inkább a mozgóképanyaga a kiemelkedő.

#10. League of Legends Music Video: Get Jinxed


Ez a csaj őrült és ezért imádom ezt a videót. Tiszta energiabomba! Ezt a klipet Bessnek ajánlom sok szeretettel! (Éljenek az erős női karakterek!)


#11. Major Lazer feat Peaches & Timberlee: Scare me


Ez egy tucatsztori paródia?, de marhára tetszik és még a humor is helyet kapott bizonyos részeiben.


#12. Awolnation: Sail


Viszont az őrültségmérőt ez a videó akasztotta ki. Figyelem, fanvideó, nem a hivatalos verzió, de attól még nagyot üt!


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés