Book tag - Féléves könyves kiakadás

Forrás
A booktag már körbejárt a bloggerek között, de mivel a visszatekintés a lényeg, ezért gondoltam rá, hogy kitöltöm és akkor láttam, hogy Rileey kihívott, aki a Chasing Craziness szerkesztője - ezúton is köszönöm neki! Most nem jelölök senkit, mivel az utolsók között töltöm ki, ezért gondolom, hogy aki szerette volna már vagy megkapta vagy kitöltötte esetleg mindkettő.

1. A legjobb 2015-ös olvasmányod. 

Az Igazi hősök tiszta katarzis volt, azt hiszem annál jobbat nem fogok találni, de ha regény a lényeg, akkor a Túlvilágokat választom, azt hiszem az volt a legjobb a könyvkiadást bemutató oldalával, de ez egyébként nem egy könnyű kérdés. Bár ha a legrosszabb könyvélményem kérdeznék, akkor sem tudnék egyből válaszolni.

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál.

A Tövisek Császára korrekt lezárás lett szerintem, de annyira nem vágott földhöz, úgyhogy legyen A hóhér kötele, amelynek olvasását nagyon élveztem. Viszont ha a legrosszabbat kellene megírnom az egyszerűbb lenne, Kontroll lépj elő!

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.

Szinte csak ilyenek vannak... a Tisztítótűz nagyon érdekel, a Londinium hercege, A mímes rend is... szerintem nem ősszel kellene kitöltenem a taget és nem lennék ilyen helyzetben, gratulálok magamnak.

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére. 

Igazából tiszta káosz van itt nálam a megjelenések tekintetében, mert amikor ezt a kérdést vágják a fejemhez, sosem tudok rendesen válaszolni... hirtelen nem jut eszembe semmi, ahogy most sem, úgyhogy puskázom egyet. A magyarok közül a Lady L-t (közben megjelent csak még nem jött az értesítő hogy mehetek érte, úgyhogy még nem jelent meg számomra), Az árulás csókját szeretném nagyon és itt már kiválasztottam az öt leginkább vártat, de az is nagy munka volt... várjunk csak... a Varázstan kimaradt arról a listáról, bakker!
A külföldiek közül számomra érthetetlen okból a Queen of Always dobogtatja meg a szívem és késztetne, hogy körbefutkározzam a szobát. Plusz addig nem akarom elkezdeni igazán a kettest, míg a harmadik a kezemben nem lesz.

5. Legnagyobb csalódás.

Most a Kontroll, de utáltam még az eszetlenül megírt Esztelent is.

6. Legnagyobb meglepetés. 

A harmadik volt Holden Rose szerzőtől. Amikor eszembe jut a könyv, mindig mosolygok.

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új). 

Émile Ajar iszonyúan jól ír! Imádtam a szereplője cinizmusát, azóta is jókat nevetek ahogy eszembe jutnak a mondatai, de utána meg jön az a szívbemarkoló érzés ahogy beugrik a többi történés... ilyen kettősséggel sem találkoztam még, szerintem ezért is szerettem meg ennyire a Salamon király szorongot.

8. Legújabb könyves szerelem. 

Nem igazán szeretem ezt a ,,könyves szerelem" kifejezést használni, ezért most eltekintek tőle. Maradok a kedvenc férfi szereplőnél... bár az sem szerencsés, mert nem lett kedvenc férfi karakterem ebben az évben. Úgyhogy... inkább a kedveltem ezt meg azt, míg olvastam a könyvet kifejezés az igazi, ebbe pedig Calderon illik bele. Bírtam a pimaszságát.

9. Legújabb kedvenc karakter.

Jorg, de ő sem kedvenc. Akkor nincs.

10. Egy könyv, amin sírtál.

Ebben az évben csak a fájdalomkönnyek szöktek a szemembe falfejelés után miután végeztem egy rossz könyvvel... na de viccet félretéve, nem sírtam semelyik könyvön sem.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett. 

A harmadik, a Kócos és a szivárvány (mert ártatlanok és édesek), az Igazi hősök (mert erőt és lelkesedést ad), a Kontroll hogy vége lett, a Gyönyörű titkok múzeuma (mert úgy éreztem, hogy a szerző nekem írta és csakis nekem) és a Végtelen horizont (mert pont jókor olvastam meg jó is a regény).

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál. 

Hehe, nem nézek sem tv-t, sem filmeket, mert akkor nem lenne időm a könyvekre. Egyébként én kritikusabb vagyok a filmekkel, mindig beszólogatok ha valaki meghal mondjuk karlövésben (pl A beavatottban), vagy ha olyan értelmetlen katyvasz, mint a Csontváros... meg nem is volt ebben az évben még kedvenc adaptációm.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál.

Passz.

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál). 

A Titkos kert gyönyörű, szerintem ez a legszebb.

15. Melyik könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig? 

Melyiket nem? Azt sem tudom előre megmondani, mit fogok a jövő héten olvasni, úgyhogy ez most tárgytalan bár a 2016-os várólistám kb tudom.

16. Kiket jelölsz?

Akiknek megtetszik a book tag.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés