Hamarosan A Tökéletes Határtalanok Északi mitológia Viktória királynő és Abdul Maigret és az egyes számú zsilip A Vétkes Csábítás Vértestvérek Lux
Posted by : Liliane Evans szombat, szeptember 12, 2015

Nagyon megtetszett Katytastic kihívása, na meg az egész ,,rovata" és úgy gondoltam, hogy miért ne csinálhatnám én is meg? Persze nekem nincs befőttesüvegem, csak egy Spongyabobos bögrém, amelyet kineveztem erre a célra... max becsukom a szemem, amikor húzok... na de nem rizsázok annyit, inkább leírom mi a lényeg:

Adott egy bögre, amelybe beleraktam különféle könyvcímeket, kiadók neveit, kihívásokat és feladatokat. Ezeket jól összekevertem és elhatároztam, hogy húzok 3 cetlit és megpróbálok 1 hónapon belül teljesíteni kettőt, a harmadikat pedig meghagyom mentőövnek.

- TBR Jar kihívás -

- Jane Austen - Julia Barrett: Charlotte
- Csátvák Soma: Lélekcsapda
- Egy könyv, amelyet felírtam a sok kihívásom egyikére: Elizabeth Richards: A sötétség városa

Hát nem tudom, elég érdekes lista, de úgyis minden azon múlik lesz-e kedvem hozzájuk vagy nem. A Charlotte remélem jobban fog most tetszeni mint pár éve, amikor elkezdtem, Csátvák Soma könyve szerintem ideális olvasmány lesz az ilyen borongós időben a démonaival, A sötétség városáról pedig már annyi mindent hallottam, hogy nem tudom fog-e nekem tetszeni egyáltalán.

- Könyvklubos olvasmányom -


Andy Weir: A marsi

Azt hiszem én nem A marsira szavaztam első körben, mert amikor jelentkeztem a Könyvklubba, pont olvastam a regényt... legalábbis molyon már pár hónapja jelöltem, de már június óta nem haladtam egy betűt sem vele. Úgyhogy újrakezdem és meglátjuk hogyan fog tetszeni.

- TOP 5 legjobban várt megjelenés -

Nemcsak a szeptemberi megjelenésekből választottam. Ezek azok a regények, amelyek érkezésére a legjobban várok:


Ebből előrendeltem a Bűvös erdőt (október 1.) meg Az árulás csókját (szeptember 15.), ezekről már annyit írtam korábban, hogy most nem tartom fontosnak ismételni magam. Új a listán a Lány a kötélen (szeptember 21.), vagy legalábbis nem áradoztam róla annyit, mint a többiekről, viszont az elmondható róla, hogy nagyon várom, hogy olvashassam. Elkapott a cirkusz iránti lelkesedés, ezért lehet az Éjszakai cirkusz is sorra fog kerülni hamarosan, de ez most nem téma!
A Tear királynőjéről (október 6.) szintén írtam már, ezt is várom és a külföldi vloggerek csináltak kedvet hozzá, amely azóta töretlen. Az Agave Könyvek adja ki, bár előbb tippeltem volna a Gabo Kiadóra, mint rájuk, de mindegy jó lesz ez (remélem). A Hősök pedig a Könyvmolyképző Kiadónál fog megjelenni és pszt, párom fogja kapni tőlem igen, tud róla, de azért én is nagyon várom. Őszre ígérte a KMK a regényt.

- Katytastic egyik ilyen videója -


Mit gondolsz? Kíváncsi vagyok a véleményedre!

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © A művészet nyelve - Himitsu - Powered by Blogger - Designed by Himitsu -