Könyvmoly Párbaj 6 - Let's duel!

Már az első forduló óta részt veszek a Könyvmoly Párbajokon évről évre, de csak azt az egyet sikerült teljesítenem... De hát kit érdekel? Listát gyártani imádok, a kihívást meg nagyon szeretem, szóval miért is ne jelentkezzek újra és kíséreljem meg a lehetetlent?

A tavalyi egyébként jobban sikerült, mint a 2014-es forduló, a három olvasott / értékelt könyvvel ütöm a szintem, jó nem? *önirónia*

De nem ez a lényeg, hanem az, hogy őket választottam sorstársaimul a következő megmérettetésre:


Újra 11 könyvvel indulok, de nem mertem bevállalni a Book tag kihívást, nekem elég durva ez így is. Próbáltam olyanokat választani, amikhez már most kedvem van, de hát eddig is így tettem, mégsem sikerült a legtöbb Párbaj...

- A lista -

Hat darab sorozatfolytatás (ebből három zárja a szériát) és két angol nyelvű regény került fel a listámra. Nem mertem idegen nyelvűekből sokat felrakni, mostanában a magyarokat is lassan olvasom.

1. Dan Wells: Ruins - Romok - bevallom, ezt a könyvet elkezdtem, de annyira felhúzott a semmiből előjövő újdonság, hogy mérgemben félreraktam. Most újrakezdem és próbálok türelmesebb lenni.

2. J. A. Redmerski: Az örökké határa - már illene elolvasnom a befejező kötetet, de tartok tőle, hogy egyetlen egy romantikus pillanatom sem lesz az elkövetkező egy évben... de éljenek a kihívások!

3. Lois Lowry: A fiú - Ebből a szériából az első részt olvastam még fiatalabb koromban és anno tetszett. Most megpróbálkozom a záró kötettel és reménykedem, hogy nem nőttem ki a sorozatból nagyon.

4. Jodi Picoult: Vezeklés - muszáj volt felraknom egy Picoult könyvet a listára, hát erre esett a választásom.

5. Karen Rose: Vigyázz rám - tőle még nem olvastam, bár már régóta megvan és thriller.

6. Federica Bosco: Vigyázz rám, angyal - ebbe a kötetbe nem véletlenül nem kezdtem még bele, a fő témája a gyász, úgyhogy csak óvatosan fogok hozzányúlni. Bár én még naivan reménykedem, hogy később kiderül, hogy mindenki téved... és nem akarom ezt az illúziót széttörni.

7. James Frey: Sky Key - essünk túl rajta!

8. John Green: Papírvárosok - pillanatnyi elmezavar volt mikor ezt felraktam, angolul terveztem olvasni, de már mindegy.

9. Liz Braswell: A Whole New World - meseátdolgozás, ami az Aladdint veszi alapul.

10. Darynda Jones: Második sírhant - így szeretném magam rávenni az első rész olvasására.

11. JOKER: majd valamit választok, de ez lesz az utolsó, amit teljesítek.


- B lista -

1. Neal Shusterman: Unwind - Bontásra ítélve - nem igazán szeretnék olvasatlan idei beszerzést hagyni az új évre... de mivel egy csomó könyvet vettem, kaptam ez elég teljesíthetetlen. Viszont megpróbálkozom egy-két kötet olvasásával és az Unwind köztük van.

2. Elizabeth Richards: A sötétség városa - azt hiszem harmadjára rakom fel a KP listámra... ideje teljesíteni! Az a durva, hogy még kedvem is van hozzá.

3. Ernest Cline: Armada - előrendeltem, úgyhogy tuti előkapom valamikor.

4. China Miéville: Kraken - ez a könyv is régóta megvan és már nagyon kíváncsi vagyok hogyan ír a szerző.

5. Per Petterson: Megtagadom - ehhez most nagy kedvem van. Sajnos nem tudok elmenni a bemutatóra / beszélgetésre pedig úgy lenne az igazi!

6. Alma Katsu: Halhatatlan - úgy néz ki, hogy a B listám majdnem végig csak a régóta várólistás elemeket tartalmazza, mert a Halhatatlan is ebbe a kategóriába tartozik. Már félig olvastam, de anno letettem, mert egyrészt vissza kellett vinni a könyvtárba, másrészt pedig egy nehéz időszakban kapott el és túl sok volt nekem a regény. Úgyhogy most felírtam ide, megpróbálom elolvasni.

7. Marie Phillips: Csintalan istenek - szeretem az istenekről szóló könyveket és Jeffi meggyőző volt.

8. Cecelia Ahern: Amikor megismertelek - szeretnék megismerkedni az írónő írásaival.

9. Morgan Rhodes: Falling Kingdoms - ezt a külföldi vloggerek mutogatják állandóan, engem pedig érdekel, hogy miért.

10. Leigh Bardugo: Siege and Storm - mert a tavalyi listára felrakott Bardugo tetszett, hátha ez is fog.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés