VCs 2016 plusz egyéb lista


Újabb év, újabb VCs. A blogon már hagyomány lett a jelentkezés erre a kihívásra, hiszen az indulástól kezdve aktív és kevésbé aktív résztvevője voltam Lobo népszerű eseményének. Idén is jelentkeztem méghozzá a fenti listával, remélem nem szúrtam ki nagyon magammal...

- A lista -

Jodi Picoult: Elrabolt az apám 
Darynda Jones: Első sírhant 
Joe Abercrombie: A penge maga 
Georges Simenon: Az elátkozott hajó 
Rju Unjong: A Silla királyság ékköve
Bodor Johanna: Nem baj, majd megértem 
Vivien Shotwell: Mozart múzsája
Federica Bosco: Vigyázz rám, angyal 
Jessica Day George: Éjféli bál 
Kiera Cass: The Elite – Az Elit (olvastam)
Maurice Druon: Zeusz emlékiratai 
Karen Marie Moning: Álom és valóság 

- B lista -

Audrey Niffenegger: A Highgate temető ikrei 
Alma Katsu: Halhatatlan 
Martin Pistorius: Néma üvöltés 
Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
Kathy Reichs: Virals – Fertőzöttek 
Drew Karpyshyn: Mass Effect – Felismerés 
Ildefonso Falcones: Fátima keze 
Francine Rivers: A főpap – Áron 
Holly Smale: A lány, akit soha senki nem vett észre
Rachel Urquhart: A látnok
Michael J. Sullivan: Avempartha – Az elfek tornya
Carrie Ryan: Kezek és Fogak Erdeje 

Hosszú és szerintem nem könnyű a Fátima keze, amely a B listámra került fel de ugyanígy tartok kissé A penge magától, bár Abercrombie-tól nem ez lenne az első regényem úgyhogy remélem ez is tetszeni fog!
Érdekesség: nem tettem fel angol nyelvű könyvet illetve magyar szerzősből is kevés van.

Ezért, hogy ezek se maradjanak ki, blogos vállalásként felírok öt-öt darabot belőlük is:

Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse
Nyáry Krisztián: Merész magyarok
Nemere István: Őrült regény
Bánó Attila: A tudós és a zöldhajú lány
Totth Benedek: Holtverseny

Mindy McGinnis: A Madness so Discreet
Bethany Griffin: Masque of the Red Death
E. K. Johnston: A Thousand Nights
Lea Nolan: Illusion
Julie Murphy: Dumplin

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. Jó kis lista, kíváncsi vagyok, mit mondasz az Elitre. :D Én erre a kihívásra amúgy már nem merek jelentkezni, hiszen még a Könyvmoly párbajt sem sikerült megcsinálnom az utolsó alkalmakkor. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. :D Remélem nem fog idegesíteni...
      Nekem sem. :) Ez ne tartson vissza!

      Törlés