Rovat | Várólistám képekben (2020. február)


Új évtized, új várólista. Vagyis meguntam azt a hosszú monstrumot, amit eddig vezettem és igyekszem számomra átláthatóbb módon összeszedni az engem érdeklő köteteket. Az a korábbi >> itt << nem szűnik meg, egyszerűen nem lesz annyira elöl, mint eddig. Ezentúl tehát minden egyes alkalommal tíz könyvet választok ki, plusz megosztom a könyvtári beszerzéseim és azokról regélek, ha összejön.

   

A Cursed egy érdekes szemszögből mutatja meg Artúr király történetét, ezért is érdekel engem nagyon. >> Molyos link << A Vonat Puszánba annyira nem meglepő, hogy itt szerepel, mert eddig is olvastam zombis sztorikat, viszont ez most nem csak amiatt kerül fel, hanem a Gorefest egyik ajánlója okán. >> Molyos link << Már régóta szeretném olvasni a Holdgyermeket, csak itt ezt a mondatot még nem írtam le. Szintén Gorefestes bemutató miatt, na meg a borító elég erősen vonz az olvasás felé. >> Molyos link << Volt egy idő, amikor szinte mindenhol csak az Agathe c. könyvet láttam, így kedvet kaptam hozzá, amihez a fülszöveg is hozzátett a haláltól való félelem mondatrésszel. A borítója alapján tavaszi kötet, úgyhogy szerintem márciusban kapom majd elő. >> Molyos link <<

   

Nem tudom miért vonzódom a Tudorok történetéhez, de ez a helyzet. Ezután pedig nem meglepő, ha egy olyan regényt raktam ide, amiben a történelem a gimi falai közé költözik. >> Molyos link << Az Egy kém az iraki háború ellen pedig... hát... a háborúk történetei sem állnak tőlem messze, azt hiszem ez a csekély földrajzos pályafutásom ragadványa. >> Molyos link << Auschwitz, végállomás címe beszédes, nem is fűzök hozzá semmit. >> Molyos link << Glukhovsky nagyon megfogott a Futu.re könyvével, ezért érdekel a Poszt is. >> Molyos link <<

 

A retellingek mindig is érdekeltek, úgyhogy jöhet egy újabb Hamupipőke feldolgozás. >> Molyos link << A Három sötét koronával már szemezgettem angolul, a szerzőtől pedig ismerem az Anna sorozatot, úgyhogy kíváncsian várom hogyan fog tetszeni ez a regénye. >> Molyos link <<

A könyvtárból pedig őket hoztam legutóbb:

    

  

Ebből a Harry Potter Utazás a mágia történetébent olvastam, a többit pedig tervezem.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés