Pillanatkép #31: Nyári lista és... visszatértem?!

Megpróbálom az idei nyáron rendbe hozni a rovataim, csak egy kis türelmet és a hibák miatt elnézést kérek előre is. Egy teljes rendszer van a fejemben, úgyhogy izgalmas időszaknak nézek elébe (hát még szeptembertől, ha minden igaz) és alig várom, hogy július legyen! Pihenés, blogolás, meg versenyek, komolyan várom!

- Értékelés várható -


Hát kezdem velük a listát... egyik másik könyvet olyan régen olvastam, hogy újraolvasás szükséges, például az Oculust mindenféleképpen előszedem júniusban, illetve a Sötét anyagot is átfutom még egyszer. A maffia ágyábant direkt nem kaptam elő hosszú ideig, de most meg megszívtam, mert nem emlékszem semmire, csak annyira, hogy mennyire utáltam ezt a regényt, úgyhogy pechemre muszáj átolvasnom még egyszer, ha egy normális értékelést akarok az első kiadásból (azóta elvileg jobb lett, de nem hiszem, hogy lenne türelmem harmadjára is megnézni magamnak ezt a címet), illetve még mindig ott van a Breaking news, de hát azt sem szerettem. Mea culpa, azt, ami nem tetszik nem szeretem hamar megírni, pedig egyszerűbb lenne az életem.

A Magyarázókönyv hamarosan érkezik, azt nemrég olvastam és tetszett is (bár azért tudok róla rosszat is írni). Utoljára hagytam a felsorolásban a Védtelenült, de egyelőre nem tudom, hogy fogok-e írni róla és hogy mit.

Nem mutattam meg az O története borítóját, mert erről egyáltalán nem szándékoztam külön regélni. A véleményezés róla egy egész embert kívánna, én meg most félnek érzem magam (a meló és a vizsga kombó a legrosszabb párosítás) és mire eljutnék a pihenés fázisig, még többet felejtenék. Nem készítettem róla jegyzetet és nem is igazán érdekel, hogy picsogok-e róla vagy nem, illetve nem akarok darázsfészekbe nyúlni. (Nem tetszett, jól érzitek.) Egyébként arról szól, hogy egy nő hogyan szolgáltatja ki magát teljesen egy csomó férfinak... minden egyes sejtem tiltakozik ez ellen a könyv ellen és csak annyit tudok írni, hogy anno valamilyen perverz fantázia miatt íródhatott. Úgyhogy végeztem ezzel a regénnyel, de azt azért továbbra sem értem, hogy miért került be az 1001-es listába... 

- Nyári várólista -


Hm amikor a fő listámat kellett megválasztani, elsődlegesen azt vettem be ide, amiket most olvasok (pl. A fehér macskát), a többit pedig úgy választottam ki, hogy szétnéztem a szobámban és amit láttam, illetve kedvet kaptam hozzá hirtelen, azt pakoltam fel. Ennyi történt itt, meg egy kategóriával lentebb. 

- Késő nyári lista -


Na jó itt azért már másabb indokok játszottak szerepet: a Queen of Tomorrow nagyon is és még annál is jobban birizgálja a fantáziámat, meg is rendeltem a harmadik részt, úgyhogy mielőtt megjön a Queen of Always, el kéne kezdeni a kettest. A QoS, az első rész, bár szenvedős volt egész végig a szerelmi csöpögés miatt, a vége valami olyan csavart tartalmazott, hogy elhatároztam, hogy megszerzem ezt a trilógiát. Nagyon is lelkes vagyok még miattuk: A végtelen térségek örök hallgatása, A Rudnay-gyilkosságok, az Itt nincsenek hercegek és a Kirajzás okán, hozzájuk van most igazán kedvem.  

- Várható rovatfrissülés -

- Borítómustra (változni fog a neve),
- Project Amv,
- The Theory of League,
- Mit olvasnak a molyok?,
- ,,YT és Twitch kit érdemes követni és miért?" posztok.

Feladatok:
- új rovat indítása,
- a szerzői oldal rendbe rakása,
- a sorozatok összesítése (folyamatban),
- a várólistám rendbe rakása.

- Beszerzés -


Ezt a négy könyvet vettem júniusban eddig (rendeléseim vannak). Az Egy nap talánt egy rohadt meleg júniusi napon vettem, amikoris elhatároztam, hogy mivel nekem rossz kedvem van, ezért könyvet kell vennem, hogy ez elmúljon. Betértem a Libribe és eszembe jutott egy korábban látott videó, nevezetesen Andi (Inside my head) májusi book haulja és kedvet kaptam Colleen Hoover könyvének megvételére.

A többi beszerzés Könyvhetes szerzemény - fogjuk rá - a pókos borítós kötetbe beleolvastam, nem kellett volna, a Fulladás akciós volt és a Halhatatlanok pedig az igazi ünnepi szerzeményem, azt a kötetet a Főnix sátrából vettem.




Indokolatlan youtube tartalom:

A hónap felfedezettje: The Living Tombstone






A mostani nagy kedvencem a The Living Tombstone, aki főleg játékokhoz készít remixeket, mostanában az ő zenéit hallgatom nagy buzgalommal, linkeltem is ötöt, de még többet is tudnék mutatni.



- Kívánságlista -

Az összes hős megvan, úgyhogy azokat már nem tudom kívánságlistára rakni, ellenben skineket igen. Ebben az időszakban rájuk fáj a fogam, aztán meglátjuk, hogy mit ad a Hextech:

Szörnyella LeBlanc
Középkori Twitch
Gerilla Tristana


Kisördög Teemo
(A játék legigazibb skinje)
Fáraó Nidalee
Csatanyuszi Riven
(Riven starter pack)

Vaspikkelyes Shyvana
SSW Thresh

Kog'Vau (jobbra a kutyus)

Kárhozott Jayce

Szusi Akali és Kalóz Quinn

Piroska Annie
Felfedező Ezreal



Szafari Caitlyn

Mikulás Braum
Fesztiválkirálynő Anivia
Sötét csillag Orianna
Vérhold Talon
Vérhold Twisted Fate

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés