VCS 2017 és újévi tervek

- VCS 2017 -

Újabb év, újabb reménytelenségek, vagyis újabb VCS, amit előreláthatóan nem fogok tudni teljesíteni. De hát kit érdekel?

Úgyhogy itt az újabb listám, próbáltam okosan választani. A mostani rendezési elvem az volt, hogy minél több kiadót szerepeltessek ezen a listán, azt hiszem sikerült is, sőt még egy külföldi regényt is felpakoltam, hátha... hátha... esélytelen


- A lista -

Alaya Dawn Johnson: Nyárherceg
Kiera Cass: The One – Az Igazi
Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
John Green – David Levithan: Will & Will
Totth Benedek: Holtverseny
Lena Andersson: Jogtalan elbirtoklás
Shannon Hale: A Mesehősök Végzetkönyve
Dan Brown: Inferno
China Miéville: Kraken
J. A. Redmerski: Az örökké határa
Arwen Elys Dayton: Seeker
Mindy McGinnis: A Madness So Discreet

- B lista -

Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
Jodi Picoult: Elrabolt az apám
Jodi Picoult: Törékeny
Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon
J. M. Coetzee: Jézus gyermekkora
Jane Shemilt: Lányom
Michael J. Sullivan: Avempartha – Az elfek tornya
Mats Strandberg – Sara B. Elfgren: Kulcs
Ford Madox Ford: Az utolsó angol úriember – Vannak, akik nem…
Peter Buwalda: Bonita Avenue
Rachel Urquhart: A látnok
Vivien Holloway: Moira





A hónap (december) felfedezettje: Zedd


Tőle még ugye szeretem az idei VB témazenéjét is, íme az Ignite:


Érdekes, hogy eddig nem is hallottam a nevét, de ahogy nézegettem a youtube-on a videóit, láttam pár unalomig játszott, népszerű számot, szóval eddig is ismertem, de nem tudtam, hogy ők is közreműködtek egy-egy zenében.



- A hónap trailere -

A mostani Elementalista Lux trailere egy igazi gyöngyszem, bár az alapsztorija ici-picit megváltozott az eredetihez képest. 


- Kívánságlista -


Nem tettem még le arról, hogy egyszer nekem egy lvl 7-es Quinnem lesz, ahhoz pedig kell egy szép skin is. Szerintem a Főnix Quinn a legjobb, így remélem, hogy a Rito megszán és megdob majd egy ilyen kinézettel hextechből.



Pont a poszt írása közben szereztem meg a Winter Wonder Oriannát, így gondoltam berakom. Már pentáztam is vele, felvettem, de sajnos itt nem jó a minősége, nem tudom ide felrakni.




Ellenálló Caitlyn


Reindeer Kog'maw

Itt a videó róla:



Seriff Caitlyn


Holdlidérc Caitlyn


Éjpenge Irelia
(Kicsit olyan Üvegtrónos beütése van.)


Valkűr Leona


Bűnös élvezet Morgana


Urf, a víziboci Nami
(A képen az, aki mutatja a győzelem jelét.)


Hóvihar Sivir


Szívvadász Varus


Védelmező Vayne



- Téli tervek -



Igazából most csak ezekhez a regényekhez van kedvem és nagyon remélem, hogy hamarosan sorra keríthetem őket.


- 2017 -

Minden évben jelentkezem az Olvass el 24 könyvet a várólistádról kihívásra, de valahogy sosem sikerül teljesíteni (kit érdekel?) de szórakoztató elkészíteni a listát, úgyhogy álljon itt a következő évi teljesítendőm: 



A lista

Alice Hoffman: Itt a Földön
Amy Harmon: Arctalan szerelem
Per Petterson: Megtagadom
Neil Gaiman: Kilátás az erkélyről
Arwen Elys Dayton: Seeker
Soman Chainani: Itt nincsenek hercegek
Anne Bishop: Vörös betűkkel
C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő
Lynn Cullen: Mrs. Poe
Tóth Csaba: A sci-fi politológiája
T. S. Thomas: Londinium hercege
Tabitha Suzuma: Forbidden – Kimondhatatlan
Charlie N. Holmberg: The Paper Magician
Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara
Alaya Dawn Johnson: Nyárherceg
Kiera Cass: The One – Az Igazi
Lylia Bloom: Védtelenül
Demi Kirschner: Öld meg Jana Robinst!
Gulyás Péter: A végtelen térségek örök hallgatása
Demi Kirschner: Szörnyek és ketrecek
Ted Chiang: Életed története és más novellák
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó
John Green – David Levithan: Will & Will
Colm Tóibín: Brooklyn

B lista

Amy Ewing: Az Ékkő 
Paulo Coelho: A kém 
Neal Shusterman: Everlost 
Colin Duriez: Tolkien és C. S. Lewis 
Virág Emília: Sárkánycsalogató 
Vancsó Éva (szerk.): Ajtók és átjárók 
Vivien Holloway: Moira 
Chuck Wendig: Vészmadarak 
Georges Simenon: Maigret és az egyes számú zsilip
Julia Heaberlin: Véres margaréták 
Jordi Llobregat: Vesalius titka 
Paige McKenzie: Sunshine – Megkísértés 

Bár alapból is buktam a molyos kihívást, mert nem fogok értékelést írni azon az oldalon sőt be is fogom szüntetni a tevékenységem ott. Kiveszem a blog publikálását és számomra meg fog szűnni, mint közösségi oldal, csak a várólistám fogom ott vezetni meg egypár polcot, de a kommentelést teljesen abbahagyom. Egyszerű a téma: nem érzem már ott magam jól, illetve nem akarom, hogy a szükségesnél több időt vegyen el a böngészés a különféle tartalmak között. Ebben az évben sem töltöttem ott sok időt és igazából nem is hiányzik. Persze az ott megismert embereket keresni fogom, nem fog megállni az élet sem teljesen, de számomra elveszett az oldal régi fénye.
Így ez az utolsó ott publikált posztom, ezután a blog külön utakon fog járni.



- Goodreads -

30 könyvet vállalok most be.

- Újévi tervek -

1. 10 magyar szerző könyve

Ebből:
- legyen egy On Sai,
- egy Könymolyképző Kiadós regény,
- Kalapos Éva: Massza,
- az Alkonyőrzők.

2. 10 db sorozatfolytatás

Ebből:
- legyen a The One - Az Igazi az egyik.

3. 10 db sorozatkezdő

Ebből:
- legyen két darab angol nyelvű kötet.

4. 50 könyv

Ebből:
- legyen 5 db angol nyelvű.

5. Blogos lista:

Csak nem bírtam ki.

1. Flex
2. Vesalius titka
3. Megtagadom
4. Kolibri
5. Magyarázókönyv
6. XVI. Benedek
7. Az utolsó angol úriember
8. Fogadom
9. Bomlás
10. Mozart utolsó áriája
11. The Chimera Vector
12. Romok
13. A Myth to Night
14. The Girl and The Clockwork Cat
15. A Hellinger-Madonna
16. The Paper Magician
17. Elrabolt az apám
18. VIII. Henrik
19. Trust
20. A vér éneke
21. The Marriage of Opportunity
22. Az elfek tornya
23. Lányom
24. Felszabadulás
25. Geek girl 1.
26. Hang a szélben
27. Sorok között
28. Ajtók és átjárók
29. Vértestvérek
30. Az árnyékkirálynő

6. + 5 mű

1. Harry Potter és az elátkozott gyermek
2. A Vegyész
3. A Madness so Discreet
4. Előttem az élet
5. A lány a kötélen

Forrás
Boldog Új Évet Kívánok, jobbat mint ez a mostani volt!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés