Rovat | Újévi Fogadalmak Book Tag 2020


Kedvem támadt kitölteni ezt a book taget és inspirációs forrásként elsősorban Dóri és Dorka bejegyzéseit tudnám említeni. Linkek >> itt << és >> itt <<. Sok mindent nem tudnék hozzáfűzni csak annyit, hogy nagyon szerettem mostanában ezeket az előretervezős posztokat írni és ez látszódik, mert akad egy pár belőlük.


Időközben Zsebi is kitöltötte, az ő válaszait >> itt << lehet olvasni.

Annyit módosítottam a szabályokon, hogy nálam nem egy, hanem legalább egy szerepel minden kérdésben, mert sokszor nem tudtam leszűkíteni egy műre a válaszom. A kérdést viszont eredeti formájában hagytam.

Kezdjük is el:

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle
Donna Tart és Dan Simmons magasan vezetik ezt a listát. A hölgytől nagy hiányosságaim vannak, amit szeretnék pótolni és úgy néz ki, hogy idén sikerülni fog legalább az egyik regényét olvasni. Az úrtól pedig a Terrort néztem ki.

 

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni
A tél jegyeseit nagyon. Egyrészt a Prológusban nagyon nagy szeretet övezi ezt a sorozatot és ki vagyok én, hogy ellenálljak a kísértésnek, amikor a többiek áradoznak a kötetekről? Másrészt meg... tél van, simán ideillik. Szerintem a Rókatündér után kezdem is.


3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni
Az Orlando és A nagy Gatsby, amik Poket könyvek, emellett egy ideje szemezek már velük. Illetve a Beszterce ostroma, ami VCs-s és időtlen idők óta a listámon van. Már csak meg kéne találnom a saját példányom itthon... MEGVAN!

  

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni
A szolgálólány meséjét, még mielőtt a Testamentumokba belekezdek. Kíváncsi vagyok, most milyen élményeket ad majd. Illetve A végzet tébolyult kerekét, mert szeretnék írni róla és nagyon tetszett  anno, úgyhogy megéri újra elővenni.

 

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre
A Goriot apó tényleg régóta szerepel már a várómon, remélem idén sikerül az utolsó oldalára érnem.


6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél
Régi tartozásom a Trónok harca és bár írhatnám a Terrort is, de talán Martin könyve most jobban érdekel. De csak egy kicsivel.


7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél
Cassandra Clare műveit. Újraolvasásokkal és ismerkedésekkel együtt. Legalább őket:

   

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén
Timitől >> blogja itt << kaptam a Lángoló tengert ProKarin, ami nagyon érdekel és nagyon örültem neki, úgyhogy ez a regény is szerepel a már hatalmas idei várólistán.


9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz 
A mágia árnyalatait, amivel nagyon régóta szemezek. Sajnos eddig az első részt sosem a megfelelő időben kezdtem el, úgyhogy remélem most megtalálom a tökéletes időpontot rá.

  

10. Egy megkezdett sorozat, amit 2020-ban be fogsz fejezni
A Razorland-trilógia régóta vár arra, hogy befejezzem. Remélem idén összejön! Már csak a Horda hiányzik.


11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni? 
Legalább száz olvasást szeretnék megütni, de azért remélem idén több időm lesz és többet sikerül, de ha nem lesz meg ez a szám, akkor sem esem pánikba.

12. Bármilyen egyéb célkitűzés
- Amit olvasok, arról írok.
- Amit megszerzek idén, azt el is olvasom.
- Csökkenteni a beszerzéseim számát.
- Saját könyvek olvasottsága 40% legyen és rendezni a molyos magánkönyvtáram, mert egy időben nem vezettem és most nem naprakész.
- A blogos oldalakat rendbe hozom.

Nem hívnék most ki senkit kitöltésre, de ha szeretnéd, nyugodtan vidd és oszd meg a saját válaszaid.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés