Idézetek igézete #6 - Thomas Cullinan: Csábítás

Az idézet az alábbi könyvből származik:

,,Eleinte úgy éreztem, ő megérti, amit itt soha senki nem értett meg: a nyugtalan, zaklatott, és egyben talán nyugtalanító és felzaklató lányt, aki vagyok. Mert nem mindig könnyű velem boldogulni, de McBurney tizedesen tényleg azt éreztem, hogy ő talán olyan ember, aki, ha nem is ismeri a keserűségem minden okát, elfogad engem úgy, ahogy vagyok, talán abban a reményben, hogy a szeretete javít rajtam valamit. És tudják, könnyen lehet, hogy javított is."

Forrás

Rovatinfó: A rovat rendszertelenül jelenik meg, attól függően, hogy mennyi időt töltök olvasással és hogy mennyi idézetet találok, amit érdemesnek tartok a megosztásra. A képek hangulatot tükröznek, nem mindig fognak egyezni a szerző által leírt jellemzésekkel, ahogy itt sem, mert a szóban forgó hölgy más színű hajjal rendelkezik. 

Tehát a cikksorozat megjelenési ideje: rendszertelen.

Az eddigi részeket itt találod meg.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés