Kérdezz-felelek #9: TBR Book Tag

Forrás
A TBR Book Tag innen származik, köszi Pupilla, hogy kitöltötted és ezzel ösztönöztél engem.

Húha régen töltöttem ki book taget és itt az ideje, hogy megtegyem és nincs is aktuálisabb téma nálam, mint a várólista kérdése, amit most rendszerezek az én túlszabályozott módomon (de én így érzem jól magam).

Szóval a kérdések:

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?

Eddig a molyon vezettem, de rengeteg olyan kötet van fent itt, aminek már nem kellene, úgyhogy áttértem a blogomra, a legújabb listám itt található. Elvileg ezek azok, amiket ha törik, ha szakad elő fogok szedni valamikor, bár a lista nem teljes, de egy biztos, olvasás előtt mindent felpakolok ide. (Készül az új adag, hamarosan bővülni fog!)

2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?

Teljes mértékig a kedvemtől függ ez a téma, azt olvasom, amihez kedvem van és túl önfejű vagyok ehhez a témához, hogy bármi befolyásolni tudjon. Illetve van pár kivétel, például a tankönyvek, amelyek prioritást élveznek, illetve a bűntudatom, hogy régen van a várón, elő kéne szedni (például a Nyárherceg ilyen volt most). Általában az ilyen vcs listákat is úgy állítom össze, hogy azokat cuccolom fel, amiket éppen olvasásügyileg ellenállhatatlannak találok.



3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?

Emlékezetem szerint a Téli berek kis korom óta várólistás, viszont a molyon A végső ütközetet 2010. május 26. óta szeretném előkapni és ezzel a Narnia Krónikái utolsó része a legrégebbi, legalábbis tanúsított forma szerint.


4. Egy könyv, amit nemrég adtál hozzá a várólistádhoz?

A Coraline-t jelöltem nemrég molyon és az, amit nem jelöltem? A homok leánya, bár angolul már régóta fent van, de a magyar csak most került képbe nálam.


5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.

A Song for Ella Greyt, mert kíváncsi vagyok, hogy milyen történet illik ehhez a képhez.


6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.

Rengeteg ilyen van még, mármint azon a részen, amit nem néztem át, úgyhogy nem tudok egyet sem mutatni... hirtelen biztos nem. Átnézés közben egyből kidobom ami már nem tetszik, vagy a fülszöveget elolvasva már érzem, hogy nem sok türelmem lesz hozzá.

7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.

A Magic Study jöhetne már magyarul.


8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.

Az útvesztőt a nagy hype miatt rengetegen megismerték és én azon kevesek egyike vagyok, akit érdekel (ez fontos!) és még nem kapta elő.


9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.

Hirtelen nem tudok ilyet, mert valaki mindig akad, akinek nem tetszik, úgyhogy szerintem ez nem a legjobb kérdés (ahogy az előző sem). Ples, nincs olyan mű, amit mindenki olvasott vagy mindenki ajánl, mellőzzük a hülye kérdéseket köszönöm.

10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.

Mivel mindegyik okkal kerül fel rá... na jó, abbahagyom a kötözködést eskü. Hm mi az amit a legjobban el szeretnék olvasni? A Tökéletest választom, úgyis most írom a bejegyzést A Vétkesről, úgyhogy maximálisan benne vagyok a világában.


11. Könyvek száma a várólistádon.

Rohadt sok. Nem tudom pontosan, 472-nél tartok a listám szerint, de ez meg sem közelíti a valóságot. Meg úgyis most rendezem a várómat...



A bejegyzést megtalálhatod az alábbi címkéknél:

Book tag // Kérdezz-felelek

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. Örülök, hogy kitöltötted te is! :) Hasonló nagyságrendileg a várólistánk. :D Könnyen irtod a várólistád amúgy? Tényleg rögtön le bírod szedni róla, ami már nem érdekel? Volt már, hogy valami visszakerült mégis a leszedés után?
    Ez a Song for Ella Grey tényleg szép borító, rögtön felkelti az ember érdeklődését.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy nem vettem észre a kommentet! Bocsi. :C

      Inkább könnyen veszek fel könyveket és nehezen le. :D Nem emlékszem rá, hogy visszakerült volna olyan, amit egyszer leszedtem, max ha újraolvasásról volt szó.

      Nálad? :)

      Törlés