Inspiráció képekben: könyvek

Éééés ez lesz az újabb rovat, különféle témákban, különféle eseményekhez kapcsolódva. Megláttam egy képet a molyon és rájöttem hogy nekem azt meg kell osztani a világgal.

Íme:


Ez az ötlet zseniális, valaki nem akarja megcsinálni?

Ezután döntöttem úgy hogy nemcsak egy képet hozok, hanem többet is. Fogadjátok őket szeretettel! :)

De előtte hadd adjak egy tanácsot:

Ez a kép nagyon hangulatos és tényleg jól néz ki de mit keres a tea a könyvön? Veszed le de rögtön!

A hörcsög-effektus, nekem is így nézne ki a szobám ha nem kaptam volna új polcokat. Az illető tuti HP rajongó és az Éjszaka háza sorozat is befigyel, a kezében lévő Éhezők viadaláról nem is beszélve. 

A könyv és óra kombó a legjobb párosítás, nem is kell hozzá nagy erőfeszítés hogy jól nézzen ki a kép. Sajnálatomra az alap könyv valamelyik Alice XY-ban regény, nem szeretem. Viszont a kép jó.

A Once upon a time oldal szép, a másikat lehagyhatta volna az illető szerintem. 

Ez pedig a mesék hangulatára épít, most kinek nem a Hamupipőke jut erről az eszébe? 

A fenti állítás itt is megállja a helyét, de itt már nemcsak egy meséről van szó hanem általában a hercegnőkről. A korona nagyon szép, jól megcsinálták.

Hopp egy Amadea. 

Igaz hogy nem illik a többi közé, de nagyon szép a rajz szerintem. 

Én is mindjárt ezt fogom csinálni, csak teával. Napszemüveg helyett pedig sima szemüveget teszek majd az asztalra ha a korábban mutatott, az Éhezők viadalás képen is látott káoszt lecsökkentem az asztalon.

Egy ilyenem tuti lesz majd!

Egy újabb hangulatos kép. 

Mire nem való egy gyűrű... 

Na ki tudja mi ez? Rajongók előnyben! :)

Ha már jelkép...

Így a végére a legjobb kép. :P

Köszönöm, hogy elolvastad/ végignézted! 

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés