Nyereményjáték A vér énekéért - második rész

Talán őskáosznak nem nevezhetném, de egy kis rendetlenség van a gépemen és ezért nem kerültek ki hamarabb a képek, illetve amiatt, mert elég sokat gondolkodtam azon, mi lehetne a végső fázis.

Előbb lássuk a képeket, teljesen véletlenszerű sorrendben, ahogy a mappámból feltöltöttem ide:

1
2

3

4

5

6

7

8

9
10

És versenyen kívül itt található Hornyák Balázs képe, aki megnyerte A vér énekét, taps neki!


Úgy fog kinézni a menet, hogy én ezt a pár fotót odaadom egy zsűrinek, a kiadónak, és ők pedig kiválasztják a legkreatívabbnak vagy a legtetszőbbnek gondolt képet.

Ez a szám visszajut hozzám én pedig felveszem a második nyertessel a kapcsolatot. Úgy döntöttem, hogy valamilyen ajándéktárgy lesz az (pl hűtőmágnes, kulcstartó, akár bögre vagy póló stb) a nyertes által választott egyik Fumaxos regény valamelyik képét felhasználva, azt viszont már én döntöm el melyik lesz, bízzatok a kreativitásomban ;). És mindenki sikítva elszaladt...

Igazából ennyi lenne, a második körös nevezőknek sok sikert kívánok! 

A nyertest emailben értesítem, plusz itt is kihirdetem az eredményt, szóval tessék résen lenni!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés