Inspiráció képekben #14: Köd előttem, köd utánam (KKB)


,,A világ egy sötét, jégre és hóra épített hely 







és benne mi vagyunk egymásnak a lámpások. 


Ahogy ma este a lámpák halvány fényei idevezettek titeket, úgy vezetjük mi is egymást az élet hideg homályában. 


Sokan magukhoz ölelik a sötétséget, elrejtőznek benne, de nekünk erre semmi szükségünk. 


Lépjünk előre, és világítsunk egymásnak!

A fény a lételemünk: nélküle gyámoltalanok, gyengék vagyunk, védtelenek, még lépteink is bizonytalanok. De ha akár csak a legkisebb világosságot látjuk magunk előtt, máris jobb: hívogat, vezet, és amint elérjük átölel. Ha pedig hozzáadjuk saját kicsi ragyogásunkat, erősebb lesz."
Az idézet A. M. Aranth: Cleadur - Dobszó a ködben című könyvből származik.
A képek nem saját fotók, a Google képkeresőjével gyűjtöttem össze őket.

- A Kis Könyves Bloggerek - 

Lesd meg őket is!

3 megjegyzés

  1. Wow! Nagyon jó ez a bejegyzés. Ezek a képek ehhez az idézethez! Azt hiszem, újra kedvet kaptam a Cleadurhoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. ^^
      Én a második részhez kaptam nagyon kedvet!

      Törlés
  2. Ahogy válogattam a képeket. :D Teszem hozzá.

    VálaszTörlés