Fejlesztési napló #1: #lelkes #kezdő

Hát sziasztok! 

Nem tudom milyen formája vagy milyen tartalma lesz a későbbiek során ennek a rovatnak, de lehet, hogy évekig nem fogok írni, viszont az is lehet, hogy naponta, de most álljon itt, 2018. májusában az, hogy új szívszerelmet találtam és ő az Unreal Engine.


Első pillantásra így néz ki (na jó, sokadik volt), mert az animációkészítést megcsináltam, de mivel újabb verziójú a program, mint a segédlet, ezért leálltam vele kissé, meg most vizsgaidőszak van fújj:

(Alul meg a szokásos: EpicGames, Overwatch, PS, Codeblocks, Discord meg LoL)

A legjobb benne az, hogy elhiszem, hogy meg lehet ezt tanulni és csinálni, na meg bizakodom és hiszek abban, amit elterveztem. Semmiben nem voltam még ilyen biztos és semmit nem akarok annyira, mint mesterévé válni.

Pár év múlva, valószínűleg már nem fogok arra emlékezni milyen kezdőnek lenni a programozásban és úgy ezen a területen milyen az, ha nem tudsz helyből öt nyelvet, ezért is szerettem volna ezt megörökíteni és mint olyanok, akik visszajártok, olvastok és úgy kb ismerősök lettünk (még ha Ti ismertek valamennyire de én Titeket nem), szeretném hogy részesüljetek ebből a fajta tűzből és motivációból. Ez az út tanulással, vérrel, verítékkel teli (főleg, hogy érzem a hátrányt), de megéri és nemcsak azért, mert jól kereső szakma (engem ez marhára nem érdekel), hanem azért, mert itt nem az számít, hogy milyen papírod van és mennyi, hanem, hogy mennyit tudsz és mindig is ilyet akartam magamnak: tanulni másoktól és egy csapat része lenni (na meg adatokat rendezni és az is teljesül itt *.*). Szeretem ezt az innovációs környezetet, hiszen az visz minket előre, hogy segítünk és ott vagyunk ha az egyikünk nem tud valamit, vagy csak néha együtt ,,sírunk", hogy már megint megbukunk (nem szoktunk), de mégis. Örülök, hogy erre az útra léptem és néha könnyebb lenne csak feladni, de nem fogom (<--Mardekáros véna), mert megéri minden szempontból.

#beproud

Úgyhogy igyekszem ilyen lelkesnek maradni és sosem elfelejteni, hogy milyen az, amikor valaminek a kapujában vagy és kaptál egy második esélyt az élettől. Továbbá milyen az, amikor nem bízol magadban, de minden azt súgja, minden arra mutat, hogy csináld. Úgyhogy kénytelen leszek megtanulni önbizalmat növeszteni.

Ó és emellett újrakezdem a rajzolást is, csak már digitálisan fogom folytatni és a célom az, hogy minimum ilyen műveket készítsek:

 

Vagy ilyet:


Még ha évek kérdése is az egész.

Na meg nyáron kezdem a javat, arról szintén beszámolok majd, csak még azt kell kigondolni, hogy lehet izgalmassá tenni az egészet.

Jó kis program lesz, ki tart velem?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés