Vizsgaidőszaki várólista | Pillanatkép #41 | Várólistám képekben #24


- Vizsgaidőszaki és nyári várólista -



Nagyon tudok szenvedni tanulás közben és eddig (a szorgalmi időszakban) jó dolgom volt, mert a gyakorlat könnyebben ment, mint az elmélet, most meg csak szenvedek a tankönyv diasor felett. Az a vicces, hogy közben lassan írom a bejegyzéseket és amint úgy érzem, hogy mehet a menet, több értékelést kirakok, de addig ülök rajtuk, úgyhogy bocsánat, ez a május-június ilyen. A nyári hónap második fele könnyebb lesz, ezt már most tudom, azt leszámítva, hogy az erre az időszakra tervezett bakancslistám iszonyúan hosszú, ezért gondoltam rá, hogy megosztom.



Rengeteg könyvet kezdtem el mostanában, ez azért lehet, mert olvasási válságom van és amibe belekezdtem, az nagyon nem köt le. Az Üvegtrón nehezen csúszik, a stílus és a szereplő sem kedvencem, a Reboot szerintem hamarosan felgyorsul, amint megírom az értékelésem a Parázsról, kapom is elő. A többiekre nincs mentség, hátha mindenre sort tudok keríteni x időn belül.

Mivel korábban kezdtem el, ezért egy kis frissítésre szorul ez a rész: Az Igazit és A szolgálólány meséjét elolvastam.

- Nyári várólista -

A fentiek mellé csak pár könyvet hozok, úgysem tudom tartani, ha meg igen, akkor készítek új listát:

 
 

Első körben A legsötétebb órát fogom elkezdeni, amint lesz egy kis szabadidőm, mármint huzamosabb, a többit pedig meglátom. Terveim között szerepel pár angol regény, jó lenne már türelmet kifejlesztenem az olvasásukhoz... 

A rovat az alábbi címkékhez tartozik:



- Pillanatkép -


Régen, talán írhatom hogy a fénykoromban, indítottam egy rovatot ezekkel a feltételekkel:
A szabályok:
Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:
Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Az alap:

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely kéthetente vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.
Valamelyik nap pedig rámjött az, hogy hiányzik az olvasásaim ilyen rendszerezése, úgyhogy a Pillantkép sorozatom kiegészítem újfent ezekkel a kérdésekkel meg némi változtatással.

Mit olvasol jelenleg? maradhat, viszont a Melyik könyvet fejezted be mostanában? nem tudom, hogy fontos-e. Egyelőre igen, viszont lehet, hogy ki fogom szedni. A három kérdés közül viszont a kedvencem, a Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb? amihez több oldalas listát tudnék mindig kreálni, úgyhogy ez tuti marad. Kiegészíteném még az alábbiakkal:

Melyek a várólistád új elemei?

illetve

illetve Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Továbbá

marad az új Pillanatkép rovat megszokott eleme, lehetnek egy poszton belül további rovatok ahogy mostanában megosztottam őket kép + vonal elválasztással, plusz szeretnék ezentúl felrakni egy angol nyelvű regényt és egy nagyon régi várólistás elemet ide, a mit szándékozom előkapni részhez és ezt addig le nem szedni, amíg el nem olvasom. Hirtelen ennyi jutott eszembe, hogy mit kéne ide irkálnom, mert nagyon szerettem a VV-t csinálni és több infót osztanék meg, mint eddig. 

Tehát a periódus: kéthetente szombaton vagy vasárnap. Ez viszont lehet, hogy szeptembertől borul egy kicsit, majd meglátom, hogy fogok tudni vele bármit is csinálni.



Mit olvasol jelenleg?


Az Átkozott balszerencse és a Sosehol van igazán terítéken, szerintem kettejüket fogom leghamarabb befejezni, de nem tudom, mert szenvedek és sok könyvet szedek elő... de úgy kb az előbbivel haladok a legjobban... mondjuk Gaiman regényét még nem kezdtem el, csak beleraktam egy könyvjelzőt. 

Melyik könyvet fejezted be mostanában?


Két fehér könyvet meg egy sárga-pirosat és írok is majd róluk egy keveset kicsit később. Például Az Igazi értékelésének még nem fogtam hozzá, de tervezem, viszont a Fuck Love-ot már megírtam.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


Biztos, hogy a Soseholt elkezdem végre rendesen is!

Melyek a várólistád új elemei? avagy
Várólistám képekben (beágyazva)

(Lentebb megmutatom, most nincs annyi könyv, amit bemutatnék.)

Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?


Őket. Gyűjtögetek a Könyvhétre, elvégre mindjárt itt van!

Egy régi várólistás


Uh emlékszem az Alkonyat-láz kezdetén lettem a moly.hu tagja és akkor figyeltem fel, az akkor még új Gemma Doyle-történetek sorozatra, annyira, hogy még meg is vettem az első két részt (csak azóta továbbvándoroltak), de a várólistán ott maradt ez a könyv.

Eddigiek (max 10):


Egy angol nyelvű


Megint egy sivatagi történet!

Eddigiek (max 10):


Random regény (sorsolt):

Négyet húztam, hogy legyen alapom, amihez tudjak társítani a következő alkalommal:

1. Egy Gabo/Ciceró kiadós regény, én a Sunshine-t választottam, de akár az Idegpálya is játszhatna, majd meglátjuk melyiket olvasom hamarabb.

2. Az elfeledett királynő - valamiért ez most rengetegszer jön velem szembe, talán nem véletlen?

3. Barcelona árnyai - hát, meglátjuk. Nem tudok róla sokat, csak azt, hogy megvan.

4. A naturalista - na ez hamar sorra kerül, már egy ideje tervezem olvasni.



Egy VCs-s regény

Lekerült Az Igazi és A szolgálólány meséje is, úgyhogy nem rakok be új regényt. 9 könyvre vagyok a teljesítéstől, vajon megtörik idén az átok és sikerül végre teljesítenem a kihívást?

Eddigiek (max 10):


- Könyvtárból jöttek -



A Mikrofonpróba és a Némaság helyett jött velem A kárhozott és A varázslat tava, meglátjuk hogy fognak tetszeni. Remélem Sarah Addison Allenben nem kell csalódnom, mint legutóbb.

Közülük olvastam (az előző óta):

Azóta sem haladtam egyikkel sem.

- A következő könyvtári olvasmányom -

Ha ráveszem magam:


- A héten talált számok, amelyek kedvencek lettek -

Nincs új kedvenc, maximum az Undertale ost, azt szoktam hallgatni.

- A következő értékelés(ek) -


Többet is megírtam már, amelyek lassan kikerülnek a blogra.


- Várólistám képekben -



Főszerepben az új regények, de ez a lista bővül még a Könyvhét után.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés