Rovat | Nyári várólista (2020)

Forrás

Nagyon hosszú és tanulással teli időszakon vagyok túl, ha a szorgalmi időszakot nézzük, bár még nincs vége, mert a vizsgaidőszakom kellős közepén vagyok és csak most sikerült végezni a szorgalmis feladatokkal. A lényeg a lényegben az, hogy azért írom ezt le, hogy mutassam, nagyon nem sikerült sokat olvasnom a tavaszi hónapok során. Na mindegy. Majd jön jobb időszak is!

A tavaszi listám volt:

Közülük a Caravalt és A tél jegyeseit olvastam el, vagyis kettőt. Ez a télihez képest szomorúbb szám, de hát nem dobhatok mindig hatost, bármibe kezdek is. 

    

   

   

   

Ezzel szemben a nyári listám így alakul:

A nyári listám:

   

   

   

    

Már elolvastam a Lányok és asszonyok aranykönyvét, mert az könyvtári és nem tudom mikor nyit és egyébként azért szerepel itt, mert korábban kezdtem el összeírni a címeket, minthogy a végére értem volna ennek a műnek. Emellett elkezdtem a Legendaryt és úgy néz ki, hogy a héten sikerül befejeznem, úgyhogy ez a kötet is hamar sorra kerül. 

A mostani lista fő jellemzője az, hogy a frissen szerzett könyveim írtam fel elsősorban, ilyen a Frannie Langton, vagy az Énekesmadarak és kígyók balladája, amiket a Libri újranyitása feletti örömömben vettem meg (egy olyan Pac-Manes pohárral, ami hidegre változtatja a színét). Egerben pedig Poket automatához jutottam, így került hozzám többek között Az analóg bosszúja, amit Dóri bejegyzése miatt szerettem volna olvasni. A többi kötet sem régi beszerzés egyébként, de ezek most a legújabbak.

Egyetlen angol regény maradt fent, amit már elkezdtem és nem szeretném abbahagyni, mert ahhoz képest eleget vertem a falba a fejem a cselekmény miatt, hogy csak úgy félrerakjam.

Mivel nem bírtam ki, összeírtam egy B listát is:

   

   

 

Reménykedem, hogy lesz időm olvasni. Ti hogy álltok a listákkal?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés