Rovat | Összefoglaló (Június 22 - 28)


Minden egyes vizsgaidőszakomra más jellemző, legalábbis azt tekintve, hogy hogyan kapcsolódom ki. A mostani viszont különlegesebb volt, hiszen amint lett egy kis szabadidőm, vagy a sarokba vágtam az egészet a fenébe... ööö... szóval, amikor félreraktam pihentetni a tételeket, bekapcsoltam a YT-ot és unboxing, reading vlog, bujokészítés és hasonló tartalmakat néztem, hogy aztán keservesen térjek vissza a tételekhez. Mivel több órányi hasonló tartalom van a hátam mögött, kedvet kaptam ahhoz, hogy én is megörökítsem a heteimet. Első körben offline akartam, de meggondoltam magam és inkább online próbálkozom a rögzítéssel. Próbálom emellett majd ide időzíteni az unboxingokat, amiket a FairyLoot jóvoltából fogok tolni (feliratkoztam a havi dobozokra). 


Persze itt most nem napló készül, mert az aktuális politikai dolgokra, eseményekre nem szeretnék továbbra sem reagálni, még akkor sem ha markáns véleményem van dolgokról. Ez a rovat azért készül, mert szeretném tudatosítani mik azok az apró dolgok, amik örömet okoznak. Félig hálanapló, félig valami más, akár kreatív sarok is. Azt hiszem vasárnaponként, hétfőnként lehet a rovatra számítani, de az is lehet, hogy ki fogok hagyni időnként heteket, mert nem mindig lesz hozzá időm vagy kedvem vagy tartalmam. 

Hasonló tartalom volt régen Abstractelfé, akiét nagyon szerettem és hiányolom kissé, itt hagyom a blogját, nézzetek rá az övére is. 

Szóval üdv itt és köszi, ha maradsz!

===========

Annyira hülye vagyok néha! Állandóan azt hangoztattam, hogy így nem olvasok angolul, úgy nem olvasok angolul, amikor az informatikai anyagokat lazán ezen a nyelven nézegetem, plusz rengeteg képregényt veszek elő, a YT-ról nem is beszélve. Egyszerűen a regényekhez nincs türelmem, mert túl lassan haladok velük, ezért is iratkoztam fel a FL dobozra, hogy legyen. Erősebb angolra lesz szükségem, így kénytelen vagyok magam rávenni. Egyébként még pluszban a külföldi booktuberek erősen kedvet csinálnak hozzá és miattuk nőtt is a várólistám a héten legalább az alábbi három könyvvel:


Hétfőn, 22-én, nagyon meg akartam halni, mert az utolsó vizsgámtól nagyon féltem, de szerencsére négyes lett és még túl is szárnyaltam az elvárásaimat. Utána nem sokkal felfedeztük, hogy akciós a Roller Coaster Tycoon 2., ami fiatalabb koromban az egyik kedvenc játékom volt, úgyhogy meg is vettük párommal (neki is egyet, hiszen háromszáz forint elég kevés érte). Éééés végül délután be is futott a májusi FL doboz (Desert Dreams - Sivatagi álmok témával), aminek nagyon, de nagyon örültem. 

Mutatok pár képet a kedvenceimről:

A regény védőborítójának hátulja.

Asszem ez az Üvegtrón két szereplője, de nem olvastam, így nem tudok kik ők. Egyébként ezek a tarot kártyák mesések, imádom őket.

A gyertyának nagyon jó illata van.

Többször írtam már, hogy a Bronzváros az egyik kedvenc könyvem. Na, amint megláttam, hogy lesz a dobozban ilyen tárgy, nagyon belelkesedtem. Tea tovel (hivatalos nevén, a magyar otrombább) lett ez és mint olyan, felraktam a könyvespolcra és most így néz ki. 

Nagyon fantasztikus ez a dobozon belüli doboz vagymi, annyira igényes és szép! Ez a kedvencem.

A héten két könyvet vettem. Ugye a FL regénye az egyik, a másik pedig meglepő helyről, az Aldiból jött velem olcsón. Ezt régóta nézegettem már a Libriben és mikor megláttam a másik boltban, kicsit lehidaltam. Mindegy, elhoztam:


A Girl, Serpent, Thorn fantasztikusan néz ki a festett éllel és a már fentebb mutatott védőborítóval együtt! Annyira imádom a FairyLoot igényességét.

Ez a korábbi rendelések megérkezésének hete volt, mert a már elveszettnek hitt HP relikviák is megjöttek rendben.

Időnyerő (a képen úgy tűnik, mintha eltört volna, de nem) és Felix Felicis, mint a kedvenc bájitalom.

- Bullet Journaling -

Totálisan belezúgtam a Bullet Journalingba és bár a simát még nem készítettem el, mert a határidőnapló alap sokkal jobban bevált eddig, elkezdtem egy Reading Journalt. A stílusom még nem kiforrott, de elég lelkesen művelem ezt és nagy kedvvel! A júliusi témám Lux lett, az augusztusi pedig szerintem a bájitalok témakörében készül majd el. 

Ha készebbnek érzem magam rá, akkor megmutatom majd a havi setupokat. Most kaotikus kissé, mert az évest is most készítettem el, így nem mutogatnám végig. Sajna a nyomtatónk nem színes, így a képek sem azok, a borítók is csak fekete és fehér színekben pompáznak. 

Mutatok egy oldalt: 


- Aktuális olvasmányok -

Olvastam őket:



Nem fogok mindig ilyen sok könyvet hozni, de most mangáztam is, azok meg gyorsan haladósak. A Princess Ai szériát régen szereztem be és ismertem meg, most pedig a nagy "kapjunk elő mindent újra, ami megvan és a blogom elkészítése előtt szereztem meg / olvastam" lázban vagyok és rákaptam arra, hogy a sorozatokat kvázi egyszerre, a részek között rövid szünettel olvassam. A vizsgákhoz pedig rövid könyveket kerestem és pont találkozott az olvasási kívánságom ezzel, így újráztam egyet. Kár, hogy az utolsó résznél elkaszálták a sorozatot, így nem tudjuk meg mi lett Aival, bár ötleteim azért vannak...

Az Egyetlen kortyot sem pedig azért, mert kihúztam a TBR Jarból azt a cetlit, amin ez a kötet címe szerepelt. 

A havi zárásban írok majd róluk bővebben is.

Aktuálisan olvasom őket:


A héten ezzel a három kötettel haladtam leginkább, bár hajnalban (a nagy melegtől nem tudok aludni) beesett egy kis Stalking Jack the Ripper is, de mégis maradok a hármasnál. Az MI és a Csodák kapuja köteteknek épphogy az elején járok, a Pixelhősöknek pedig lassan elérem a közepét. Mindhárom kötetet élvezem olvasni, az MI nagyon érdekes, bár szeretem a tárgyunkat, úgyhogy ez nem is kérdés. A Csodák kapujánál nagyon bénának érzem magam, mert itt most nemcsak színezni, hanem rajzolni is kell, de hát ha nem gyakorlok, sosem leszek jobb! A Pixelhősök pedig hagyományteremtésként lett előkapva, hiszen tavaly is ilyenkor, a vizsgák zárása után vettem elő. 

Ennyi lett volna ez a poszt egyelőre, remélem sikerült egy kis kikapcsolódást okozni ebben a nagy melegben az ide tévedő olvasónak!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés