Rovat | Őszi várólista (2020)

Jön a kedvenc évszakom és ez a váltás azt is jelenti, hogy itt az ideje az évszakos listáknak! Éljen!


 

 A nyári listám volt:

   

Innen két művet olvastam el, kettőt pedig elkezdtem, de figyelemhiány miatt inkább letettem őket. Szóval a Stalking Jack the Rippert végigstalkoltam, jó ez rossz szóvicc volt, a Lányok és asszonyok aranykönyvét meg szintén sikeresen végigolvastam. A Stalking Jack... olyan egyszer olvasós, de nagyon idegesítő főhőssel rendelkező regény, a Lányok és asszonyok... pedig a hónap olvasmánya lett nálam. Jó persze, csak a Reading Journalomban, szóval arról nem láthattatok posztot, de egy biztos, ez a kötet nagyon jól megírt és egyúttal nehéz olvasmány, vagy nem tudom az utóbbi másnál így volt-e, nálam igen.

   

Innen a Legendaryt kaptam elő, amiről írtam és azt, hogy ez a második rész jobb, mint az első a Caraval és a Fátumok miatt. Fú nekem ez a könyvbeli játék nagyon megtetszett.

   


Innen Az elemésztő homályt kezdtem el, de úgy kedvem nem támadt hozzá igazán, így hagytam ülepedni kissé.

    

Innen a Csodák kapujával sikerült foglalkoznom és elolvastam a Ha a macskák eltűnnének a világból c. kötetet végre. Az elsőről írok hamarosan, röviden annyit jegyzek meg most, hogy tetszett és a másodikról pedig már ki is ment a posztom, azzal úgy kb elvoltam. A Nocturnát elkezdtem már, de kedvet hozzá sem találtam, így ez még később kerül olvasásra majd.

   

Innen a Pixelhősök című könyvet kaptam elő és olvastam el, mint vizsgaidőszaki záró. Talán jövőre is kiveszem a könyvtárból, hogy elolvassam, bár ezt már utoljára teszem meg. Az Ahol a folyami rákok énekelneket szerintem még augusztusban elolvasom.

   

Innen az Amikor elhagytak került elő, ami nem volt egy könnyű menet egy stresszes időszak közepén. Mindenesetre érdekes olvasmány volt, bár óvatosabban barátkozom ezután Ferrante műveivel.

 

Innen pedig egyik Árnyvadász könyvet sem olvastam el, inkább a HP-ba kezdtem bele.

Ebből a fenti mennyiségből hét darabot olvastam el, hát... nem jó, de nem is tragikus, lehetne nulla is a szám. Úgyhogy nézzünk tovább, az őszi lista felé!

Az őszi listám ezzel szemben így alakul:

 

Érdekel az MI területe, plusz államvizsga tétel, úgyhogy nem nagyon van választásom, mint ismerkedni vele, bár oda nem az egész könyv kell, de azért szeretném elolvasni. Egy fokkal nagyobb kihívás a The Shadows Between Ust letolni, mert baromi unalmas, a főszereplő meg egy... áh, mindegy, csak kibírom, kb a felénél járok. A többiről még nem tudok sokat írni, csak annyit, hogy kíváncsi vagyok rájuk.

A listám többi része pedig marad a nyárim hátraléka:

 

    

 
 
   

 
  

Ti hogy álltok a listákkal? Terveztek őszre valamit?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés