Újabb lista



Mivel szakdogát írok, ezért hozok nektek most egy újabb listát. A Molyon találtam meg először, azt hiszem Nita egyik karcában volt. Az eredeti itt található:
http://www.buzzfeed.com/epicreads/25-ya-books-for-adults-who-dont-read-ya-8yaf
A készítők azoknak a felnőtteknek ajánlják ezeket a könyveket, akik nem olvasnak Young Adultot.

Megkerestem az angol verziók magyar kiadásait is és honosítottam, alattuk pedig a kiadókat tüntettem fel.
Kékkel jelölöm azt, amit olvastam és dőlttel azt, ami várólistás.

Elizabeth Wein: Code Name Verity 
Nagyon kíváncsi vagyok rá, bár a Kémnők óta kerülöm a második világháborús regényeket.

Veronica Roth: A beavatott
Ciceró, 2012
Ebből film is készül, egyre népszerűbb és ismertebb a sorozat. Hazánkban a Ciceró kiadó adta ki 2011-ben. 

Melina Marchetta: Jellicoe Road

Garth Nix: Sabriel

John Green: Csillagainkban a hiba
Gabo, 2013

David Levithan: Every day

Patrick Ness: Kés a zajban
Vivandra Könyvek, 2010

Paolo Bacigalupi: Hajóbontók
Ad Astra, 2013

Laini Taylor: Füst és csont leánya
Kossuth, 2012
Hamarosan bejegyzés lesz róla!

Rachel Hartman: Seraphina
Scolar, 2013.
Éppen olvasom.

A. S. King: Everybody Sees the Ants

Walter Dean Myers: Monster

Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok
Ciceró, 2011

Emily M. Danforth: The Miseducation of Cameron Post

Maggie Stiefvater: A Skorpió Vágta
Várható megjelenés: Könyvmolyképző, 2013. november 30.

John Corey Whaley: Where Things Come Back

Libba Bray: The Diviners

Ellen Hopkins: Crank

Markus Zusak: A könyvtolvaj
Ulpius-Ház, 2010

Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
Kossuth kiadó, 2011

Terry Pratchett: Cseles

Delta Vision, 2013

Rick Yancey: The 5th Wave

Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
Maxim, 2012

Kristin Cashore: Graceling - A garabonc
Könyvmolyképző, 2010

Patricia McCormick: Never Fall Down

Természetesen senki se vegye komolyan a listát, csak szórakozásból néztem meg én is az eredményt.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés