A magyar szerzők és a várólistám metszete


Dübörög a Magyar írók hete a Prológuson és úgy voltam vele, hogy a Láthatatlan játék értékelése után egy rövid várólistát hozok azokról a könyvekről, amelyek

❥ magyar szerzőktől származnak.

Öt plusz egy alkotót vettem sorra, tőlük szeretném olvasni ezeket a könyveket minél hamarabb:

 A. M. Aranth 



Szeretem a szerző stílusát, a történeteit na meg a fantáziáját, ezért nem meglepő, hogy itt szerepel négy műve is. Ezek közül az Oculus és A liliom kora újraolvasás lesz, viszont a Kiválasztvát és a Prophetát még nem ismerem (ez utóbbi még nem jelent meg, de tuti előrendeléssel kerül majd hozzám, addig meg ott az első rész). 

 Moskát Anita 


Ő is nagy kedvencem és alig várom, hogy új műve jelenjen meg! Annyit hozzáfűznék a második kötethez, hogy ez egy antológia és... igazából ennyi, egyiket sem olvastam még.


Róbert Katalin


Az írónő stílusát kevésbé ismerem, mint a listám első két pontjának alkotóit, bár egy mesét olvastam tőle - a Nalávia titkát - de azért jobban érdekelnének már a komolyabb művei. A Szelídíts meg! és a 6 hét a világ címűeket néztem ki és majd meglátjuk melyiket kerítem előbb sorra.


 Böszörményi Gyula 


Korábban szintén találkoztam már a műveivel, de az áttörést az Ambrózy báró esetei hozta, aminek első két része nagyon tetszett, így úgy vagyok vele, hogy a folytatás is jöhet. A Mindörökké várni pedig egy novelláskötet, arra is kíváncsi vagyok, a többi regényét pedig még kerülgetem egy ideig.

>> Molyos profil <<

 Eszes Rita 



Az alkotóról nem igazán tudok semmit, azt igen, hogy tetszenek a témái és már elég ahhoz, hogy várólistára kerüljenek a művei. Tündérek és Japán, hm, jöhet!

>> Molyos link <<

 +1.: Szurovecz Kitti 



A poszt írása közben ugrott be, hogy ugyanakkora lelkesedéssel szeretném az ő két könyvét olvasni, mint Ritáét, így gondoltam, hogy egy hatodik tagnak feltüntetem itt. A sokszívűt már olvastam, de szeretném még egyszer, így várólistás, viszont A kisemmizett angyal ismeretlen területet, de sokat várok tőle, mert láttam már hogyan kezel témákat az írónő.

>> Molyos link <<

Nektek van ilyesmi listátok? Nyugodtan osszátok meg velem, beszélgessünk róla!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés