Zárás (2019. január) | Várólistám képekben #32

Jöhet a következő félév! - így búcsúztam el az őszi időszaktól pár napja. Hihetetlen mértékű tanuláson vagyok túl, de jó lecke volt ez számomra a határaimról és arról, hogy mire vagyok képes ha beleállok és pánik helyett odateszem magam. Ezért történt, hogy túl akartam vállalni magam, mert számítottam rá, hogy ez történik és tényleg, sikerült minden vizsgám. Na de ennyi beszéd után térjünk a lényegre, a zárásra:


- Vettem, kaptam -



Nagyon OP voltam, hiszen csak három kötettel bővül a magánkönyvtáram eddig idén, úgyhogy remélem marad ilyen kevés vagy ehhez közeli beszerzésem minden hónapban. 

- Januárban olvastam -

Kicsit több ismeretterjesztőt, tankönyvet forgattam, mint regényt, őket:

❥ Végh László: Fenntartható élet: 2019.01.12. -> 01.16.
Ez egy fantasztikus egyetemi jegyzet volt, a szerző nagyon érdekes és hasznos meglátásaival, szerettem olvasni.

❥ Fazekas István: Valószínűségszámítás és statisztika: 2019.01.12. -> 01.17.
A valség tanárom jegyzete és tetszett az érthetősége, egyébként talán a legjobb előadás volt a félévben, na jó a számtudomány sem volt rossz.

❥ Ferenczy Endréné: Gyűjteményszervezés: 2019.01.08. -> 01.25.
Nem volt rossz, egészen érdekel a téma, úgyhogy elvoltam az olvasásával.

❥ A Föld természetrajza: 2019.01.01. -> 01.17.
Zavart, hogy annyi olvasatlanom van és ezért tanulás közbeni pótcselekvésként elkezdtem olvasni. A mű előnye, hogy rövid fejezetekből áll, bár azért a szárazságot nem tudta kiküszöbölni, továbbá egy-két infografika jöhetett volna.

❥ Madarak a dobozban: 2019.01.21. -> 01.23.
Gyorsan újráztam, mert nem emlékeztem rá és kíváncsi voltam, hogy most is annyira tetszik-e mint régen. Jelentem, igen! Katt ide a régi posztért. Erről nem fogok már újat írni.

❥ Alfred Hitchcock: Hajmeresztő novellák: 2019.01.23. -> 01.28.
Szintén szemeztem már vele egy jó ideje, de kezdem unni, hogy aminek címében ott van, hogy hajmeresztő vagy félelmetes, vagy hátborzongató, az minden lesz, csak az nem. Azért annyira nem volt rossz olvasási élmény, értékelést írok majd róla.



- Várható és Elkészült Értékelések -


Hát nem a január a legaktívabb az életemben a vizsgák miatt - komolyan, még utolsó nap is toltam - így csak egy értékelést tudtam posztolni:


A többiek érkeznek hamarosan (remélem):

❥ Hajmeresztő novellák
❥ Oliver - A macska, aki megmentette a karácsonyt
❥ milk and honey

- Februári Várólista -

Hm, mivel most nagyon olvashatnékom van, ezért kicsit többet mutatok, mint amennyivel szerintem el fogok bírni, mert holnap kezdődik majd a következő félév, de azért reménykedem. Kicsit okosabban osztom be a hónapot, mert rájöttem, hogyan veszem rá magam a minél hamarabbi értékelés írására... úgyhogy nem tudom, remélem a legjobbakat. 


- Várólistám képekben -


Január során az alábbi könyvek kerültek várólistára:


Többiek zárása:

Réta -> őt még várom


A bejegyzést megtalálhatod az alábbi címkéknél:

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés