ego

A hónap borítója (október) + szolgálati közlemény


Most nem tudok bővebb posztot írni, a kép magáért beszél. Még mindig szeretem a szép ruhákat főleg a borítókon.

Jajj, járnék már ott, hogy van türelmem egy angol könyvet elolvasni. Az a baj, hogy szeretek gyorsan haladni és minden egyes kis szóra figyelni és ha nem tudom a jelentését egy pár szónak, akkor ott már félre is rakom a könyvet. Megpróbálok leszokni róla.

Elmaradtam pár poszttal: Szakítópróba, Easy - Egyszeregy, Madame Tussaud, Egyszerű igazság és most olvasom aktívan a Nincs mit irigyelnünk a világtól c. könyvet. Ezzel együtt végre bölcsésznek érezhetem magam és a mostani szabadon választhatómat ugyanúgy szeretem, mint a fő szakos tárgyaimat.

Az elmúlt két hét gondolkodással telt és változtatni fogok a blogon, ez már biztos. A molyos levelekre nem válaszoltam, egy kissé betett az elmúlt időszak és nem tudom mikor jutok el odáig, hogy ez meglegyen. Igazából ennyit akartam írni, a többi nem blogra való.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés