Könyvtárból jöttek 4





A Dante életbölcselete az egyik egyetemi órámhoz kell, nem nehéz kitalálni kivel foglalkozom most ebben a félévben az egyik szabadon választható órám keretein belül. Szeretem ezt az órát, majd az Isteni Színjátékot is elolvasom, mert kötelező és amúgy is érdekel. Azt mondják embertpróbáló feladat az olvasása, bár engem a horror kötetek nem szoktak kiakasztani csak nagyon ritkán szóval bizakodom, hogyha Kingtől nem kaptam frászt, akkor ezt is bírja majd a gyomrom.

Kihoztam Michelle Moran két újabb könyvét, az egyiket Niki ajánlására és ez a Nefertiti, a másikat (Az eretnek királyné) azért, mert tudom, hogy az írónő milyen jól ír. Az I.P.C kiadótól (most ide veszem a Mirror részét is) A pokol jegyese remélhetőleg nem egy MM könyv lesz, bízom benne, hogy az írónő javult.

A Meliki Könyvmolyképzős könyv, böngésztem a könyvtári újdonságok között és ezt találtam meg. A másik ilyen az Egyszervolt volt, de azt négy napig lestem mikor dolgozzák fel és mehetek érte és én vagyok az első olvasója! Az Agave Könyvektől még a Konzulváros jött, már nagyon kíváncsi vagyok rá!

A Fumax kiadótól Az árny fiát hoztam ki, a regény már régóta várólistás. Igazából arra is kíváncsi leszek hány művet sikerül majd elolvasnom a határidőig...

A Hárem úgy jött, hogy böngésztem az I.P.C újdonságait és akkor láttam meg, de nem a fenti borítóval hoztam ki, hanem a régi kiadást. Mindig is érdekelt az ilyen típusú történet, remélem jut rá idő.

A titkos történetre megint a molyon bukkantam rá még korábban. Azt hittem, hogy Amadea olvasta és még a nyáron kivettem, de nem sikerült elolvasni. Most újra megtettem, hátha. Amúgy Szurovecz Kitti regényeivel is folyamatosan így járok, egyszerűen nem sikerül elolvasni őket.

Az Egyszerű igazság előrébb hozta a Picoult könyveket a várólistámon, alig várom, hogy olvashassam őket! Így jött ki velem az Elrabolt az apám.

Ezek szerint most az I.P.C. kiadóé volt a főszerep.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés