Inspiráció pénteken #5

Anno, mikor a Vezércselhez (értékelés itt) kerestem képeket, találtam egy párat, de mivel vagy túl kicsik voltak, vagy éppen nem illettek a tervembe, nem ezeket használtam fel az értékelés fejlécképéhez. Lementettem őket, hátha jók lesznek még valamire és tessék, ebbe a rovatba tökéletesek.

A sakkhoz kapcsolódnak és egész hangulatosak, az egyikhez még egy történetet is lehetne kanyarítani, de hát ezt már én nem fogom megcsinálni, legalábbis mostanában biztosan nem.

Erről is a Fable III jut eszembe... mint majdnem mindenről... miért lehet ez?

Ez tetszetős, ilyen készlet nekem is kéne, de csak dísznek, mert nem tudok annyira sakkozni.

Összetört a bábu, kiszabadult a királynő lelke. Ú, de megírnám!

Ez volt az a bizonyos fejléckép, az eldőlt sakkfigura miatt választottam ezt.
Elnézést, a forrást megint nem tudom.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés