Vasárnapi válasz #6 - a többnyire angol könyvek hete

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely minden héten vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.

Lássuk a szabályokat:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Mit olvasol jelenleg?

A Viharpárducot. Még mindig. Tudom, hogy azt írtam, hogy hamar befejezem, de most nincs kedvem olvasni, egész héten közléskényszerem volt és ez meg is látszik a bejegyzéseim számán. Viszont a jövő hét már más lesz! Olvasás lesz ezerrel!

Melyik könyvet fejezted be mostanában?

A titkos projektemet, de arról nem készül bejegyzés. Ez már az én és egy valaki titka marad mindörökké, muhaha!

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


A fülszöveg a Csillagainkban a hibához hasonlítja én pedig nagyon kíváncsi vagyok rá! És arra is, hogy igaz-e ez az állítás, vágyok egy sírós könyvre!


Mivel kicsit rövid ez a bejegyzés, úgy gondoltam, hogy bevezetem az előretervezést és megpróbálom tartani az ütemtervet... még én is kíváncsi vagyok hogyan fog ez sikerülni.

Tehát a következő hétre tervezett olvasásaim:



Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogok haladni az angol regényekkel, de szerintem most elég lesz ennyit felírnom és ha esetleg más könyv is belefér majd az időmbe, boldog leszek!

Az előző hét listáját egyáltalán nem sikerült teljesíteni és valószínűleg a mostani sem lesz 100%-os, de én jól szórakozom a könyvek kiválasztásával, így nem is bánom annyira!

Jövő hétre tervezett értékeléseim:


A Remembrance értékelését most írom, ezért nem raktam be a borítóját, remélem sikerül még hajnalig kirakni... a Vérzivatar pedig már elkészült és csak a fejlécképet várom és várom... a Queen of Someday pedig még sehol sincs...

A múlt hét listáját majdnem sikerült teljesítenem, jajj de jó! Mostanában nem lesz ennyi értékelős poszt egyszerre, viszont ilyen hézagkitöltők várhatóak, pl. book tagek, rovattagok és megjelenéses listák.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés