A másik én kihívás - az utolsó hajrá

Bloggerek és vloggerek figyelem! 
Még van idő:


Előfordult már, hogy más szerettél volna lenni, mint aki vagy? Elképzelted magad kalózként, Mark Zuckerbergként, Miley Cyrusként, vagy csak más, izgalmasabb foglalkozásban? Lakik benned is egy másik én?

Mutasd meg, és nyerj 200.000 Ft-ot készpénzben. 

Készíts egy videóposztot, amelyben átváltozol azzá, aki lenni szeretnél, töltsd fel a Youtube csatornádra, hívj ki három másik embert, és küldd el a videólinket a szpisjak.blanka@lira.hu címre. A videóban hangozzék el ez a mondat: „Október 19-én úrrá lesz rajtad A MÁSIK ÉN.
A zsűri és a közönség által legjobbnak ítélt videó készítője 200.000 forintot kap az Athenaeum Kiadótól, hogy elkészíthesse belőle azt a videót, amiről már rég álmodott.
A közönség által legjobban gondolt videó készítője 50.000 Ft-os díjban részesül.

A Játék időtartama: 2015. szeptember 17-én 08.00 órától október 09-én 24.00 óráig.





Lesd meg őket is!

0 megjegyzés