Top 5 nem szerdán #4: áprilisi várólista | Referenciák, frissek | Borítómánia | Pillanatkép #39 | Várólistám képekben #22 | Mit olvasnak a molyok?


- Top 5: áprilisi várólista -


Nem igazán jut eszembe senki, aki humoros lenne (ez a múlt heti téma volt) és biztos, hogy olvastam ilyen szereplőkről, de nincs kedvem ezzel a témával foglalkozni, ezért megosztom azon műveket, amiket olvasni szeretnék áprilisban.


Hát hajrá nekem. Ezek közül a két új könyv a Nevelj jedit! és A tizedik kör érdekes, bár a többi is az, de őket már láthattátok nálam rengetegszer. Az Oculust odaraktam az ágyamhoz, hogy lássam és akarjam olvasni. (Marketing magamnak vagy mi a szösz.)

Ezt a kis részt múlt héten írtam, így már három művet ki is lőttem innen, a Nevelj jedit!, A lápkirály lányát és A tizedik kört. Ezért szerepel itt hat könyv, öööö na jó, nem akartam lecsökkenteni ötre.

A rovat az alábbi címkékhez tartozik:

// Top 5 // Sci-fi // fantasy // 


- Referenciák, friss infók -


Ugye a játékban szépek a splashartok, ezért is szeretném megmutatni időnként őket, most pedig különösen érdekes lehet, mert Lucius Malfoy is csatlkozott a ligához:

1. Az új Swain


2. Megváltozott Irelia is:










3. A lövészek harca, avagy új adc (Kai'sa)...




... és az ellenfele (Miss Fortune) új kinézete




4. Mad max hatás a Szurdokban? Avagy közeleg a Badlands Baron Rumble skin:


5. Jön az új Uralkodó skincsalád tagja (ez a középszezonos versenyeknél jelenik meg általában):




- Borítómánia -


Megtetszett Vicky rovata, így én is szeretném megmutatni a borítóim választott téma szerint: 

Az első, a kedvenc színem, a lila:






- Pillanatkép -


Régen, talán írhatom hogy a fénykoromban, indítottam egy rovatot ezekkel a feltételekkel:
A szabályok:
Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:
Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Az alap:

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely kéthetente vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.
Valamelyik nap pedig rámjött az, hogy hiányzik az olvasásaim ilyen rendszerezése, úgyhogy a Pillantkép sorozatom kiegészítem újfent ezekkel a kérdésekkel meg némi változtatással.

Mit olvasol jelenleg? maradhat, viszont a Melyik könyvet fejezted be mostanában? nem tudom, hogy fontos-e. Egyelőre igen, viszont lehet, hogy ki fogom szedni. A három kérdés közül viszont a kedvencem, a Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb? amihez több oldalas listát tudnék mindig kreálni, úgyhogy ez tuti marad. Kiegészíteném még az alábbiakkal:

Melyek a várólistád új elemei?

illetve

illetve Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Továbbá

marad az új Pillanatkép rovat megszokott eleme, lehetnek egy poszton belül további rovatok ahogy mostanában megosztottam őket kép + vonal elválasztással, plusz szeretnék ezentúl felrakni egy angol nyelvű regényt és egy nagyon régi várólistás elemet ide, a mit szándékozom előkapni részhez és ezt addig le nem szedni, amíg el nem olvasom. Hirtelen ennyi jutott eszembe, hogy mit kéne ide irkálnom, mert nagyon szerettem a VV-t csinálni és több infót osztanék meg, mint eddig. 

Tehát a periódus: kéthetente szombaton vagy vasárnap. Ez viszont lehet, hogy szeptembertől borul egy kicsit, majd meglátom, hogy fogok tudni vele bármit is csinálni.



Mit olvasol jelenleg?



A láthatatlan játék az újdonság, a többivel meg igyekszem haladni, hát... elég lassan sikerül, a Szunnyadó parázshoz például azóta sem találtam kedvet.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?


Mindegyikről fogok írni előbb vagy utóbb, többet nem írnék, mert még gondolkodom rajtuk erősen.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


A legsötétebb órához még mindig nincs meg a megfelelő hangulat és nagyon remélem, hogy a többihez (és hozzá) is megjön. Érzem magamon, hogy visszafordultam a könyvek világa felé és kezdek magamba zárkózni, ami nem a legjobb döntés szerintem, úgyhogy nem tudom mi lesz. A megnövekedett könyvfalási helyzetemhez tökéletesen passzol ennyi könyv, majd meglátjuk melyikre jut idő és mikor (na meg lesz egy szobafelforgatás is, új polc érkezik). Mutassak róla majd képet?

Melyek a várólistád új elemei? avagy
Várólistám képekben (beágyazva)




Hamar várható A St. Oswald fiúiskola meg az Akkor is, a többiekhez meglátjuk lesz-e kedvem, na meg bent vannak-e a könyvtárban... illetve a Harmónia és Az éhezők viadala újraolvasás lesz.

Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Szép séta volt érte és még Milka Brownie-t is kaptunk, amit a párom egyből be is falt, úgyhogy nincs róla kép, de a könyvjelzőt én használom. A hatalom gyönyörűséges könyv, nagyon tetszik a kiadása, jó döntés volt megvenni.

Egy régi várólistás



Nem szeretem Móriczot, de ez is adósságom a gimnázium felé, úgyhogy *sóhaj* vágjunk lassan bele!

Eddigiek (max 10):



Egy angol nyelvű


Szükségem van egy könnyebb olvasmányra és elvileg ez a fenti Alkonyat copy... meglátjuk mennyire lesz az!

Eddigiek (max 10):


Egy VCs-s regény


Csodálkozom, hogy A szolgálólány meséjét még nem raktam be ide, hiszen nagyon érdekel és már évek óta megvan ezzel a csúnyácska borítóval. Biztos, hogy idén sorra kerítem!

Eddigiek (max 10):


- Könyvtárból jöttek -


Nem hoztam ki új könyvet azóta, így itt hagyom a korábbiakat.

Közülük olvastam (az előző óta):

Még nem, az újdonságokat részesítettem előnyben.

- A következő könyvtári olvasmányom -




Még mindig nem sok kedvem van olvasni, de már 70 oldalt lenyomtam. Szerintem ott borultam meg rajta, hogy a lány kidobta az ablakon a bátyja vázlatfüzetét a terhelő bizonyítékokkal és ez így nem tudom miért, de szíven ütött.

- A héten talált számok, amelyek kedvencek lettek -

Most nincs új kedvenc.

- A következő értékelés(ek) -




Továbbra is igaz az, hogy felgyűltek az értékelni kívánt művek, ideje őket lecsökkentenem! Három lekerült, négy fel... 


- Várólistám képekben -



A fentiek közül a Te kerested a bajt, a Samant és a HP 1-et fogom olvasni hamarosan, a többieket pedig meglátom mikor tudom sorra keríteni.


- Mit olvasnak a molyok? -


Az előző:


A mostani:


1. Ernest Cline: Ready player one 
2. Dan Brown: Eredet
3. Leisa Rayven: Hitvány Rómeó  
4. David Levithan: Nap nap után
5. Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury – Köd és harag udvara
6. Jennifer L. Armentrout: The Return - A visszatérés
7. Böszörményi Gyula: Nász és téboly 
8. Leisa Rayven: Megtört Júlia 
9. Leiner Laura: Ég veled 
10. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve

Nem csodálkozom a Ready player one hatalmas ugrásán, hiszen kijött a film és egész sikeresnek mondható és ezen okból jelent meg a listán a Nap nap után. Teret vesztett Hoover regénye, a Velünk véget ér, a 13 perc és a Szólíts a neveden. Kíváncsi vagyok meddig marad vezető szerepben a Ready, meddig fog tartani ez a láz?

Mit akarnak olvasni a molyok?

Az előző:

A mostani:



1. David Levithan: Nap nap után
2. Kathleen Glasgow: Girl in pieces - Lány darabokban
3. Marie Lu: The Young Elites - Az ifjú kiválasztottak
4. Kristen Callihan: Idol
5. V. E. Schwab: Viszály
6. Tarryn Fisher: F*ck Love – Kapd be, szerelem!
7. Sarah Pinborough: 13 perc
8. Sarah Andersen: Macskapásztor
9. Jennifer L. Armentrout: The Return - A visszatérés
10. Cookie O'Gorman: Nindzsalány

Ezzel összefüggésben, a leginkább vágyott könyvek listája így alakult:



Dominál a Fumax (éljen!) három könyvvel (Viszály, Macskapásztor, A D.O.D.O. felemelkedése és bukása), két filmes cím, az Éjjeli napfény és a Nap nap után. A KMK szintén erős súllyal esik az első tízesben, szintén három művük került elő: az Idol, a Lány darabokban na meg a The Young Elites. Nem meglepő A medve és a csalogány jelenléte, hatalmas hype övezi a megjelenését, illetve Tolkien művének felbukkanása sem okoz meglepetést.

 //  Mit olvasnak a molyok // várólista // lista // 

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés