The musical book tag + közeli bejegyzések tervei

Forrás
Valamelyik nap, még régebben, kaptam egy felkérést Lexától és nagyon örültem neki. Valahogy mindig közbejött valami és sosem adódott alkalmam kirakni a válaszaimat, de most megteszem, mert még a Nalávia titka értékelésemet formálom és szerintem csak este rakom azt ki. Holnap egyébként jön a már régóta esedékes és mostmár kéthetente megjelenő Vasárnapi válasz ott pedig részletesebben beszámolok a tervekről, de most nem ez a lényeg, hanem a book tag.

Tehát köszönöm szépen a jelölést Lexának, a Thinking about you szerkesztőjének!

Mivel a legnehezebb feladat mindig a jelölés, ezért ezt most kihagyom és ideiglenes szünetet veszek ki ebben, de a következő kérdezz-felelek játéknál viszont újabb bloggereket fogok keresni.

1. PSY - Gangnam Style: Egy felkapott könyv, amit te is nagyon szeretsz.

A Harry Pottert. Örök kedvencem marad és fel is kapták csak már éppen a lecsengő fázisban van, mert már nem jön több Potter film, jó a Legendás állatok és megfigyelésüket most ne vegyük figyelembe.

2. Adele - Someone Like You: Egy könyv/könyvsorozat, amin nehezen túllépni, annyira szomorú lettél, hogy vége.

Jaj, úgy néz ki ez a Harry Potter book tag lesz a válaszaim alapján. Ezen kívül egyik vége sem csapott földhöz, mindent túlélek. Plusz alig fejezem be a sorozataimat, mert szeretem elhúzni az élményeket. Talán a Végzet ereklyéi volt még ilyen az Üvegváros után, de jött a többi rész és így ez az érzés feleslegessé vált.

3. Tomes Jones - Sexbomb: Az első erotikus könyv, amit valaha olvastál.

Valami Romana füzet volt de már nem emlékszem a címére. Valahol még megvan csak nem tudom melyik fiókomban.

4. Katy Perry - Dark Horse: Egy könyv, aminél teljesen másra számítottál, mint amiről ténylegesen szólt.

Elég sokszor van ilyen, mert csak akkor olvasok fülszöveget, mikor a várólistámra dobom a regényt és beszerzés előtt nem, addig meg elfelejtem így sok meglepetést tudnak okozni a könyvek. Az Emily, hol vagy?-nál azt hittem, hogy olyan lesz, mint az Ellopott életek. Helyette kaptam egy ifjúsági thrillert és tetszett.

5. Pokémon: Egy könyv, ami a legelső olvasmányaid között volt.

Az első önállóan olvasott könyvem az Elsős olvasókönyvön kívül a Kincskereső kisködmön volt és nem adták fel kötelezőnek, teljesen magamtól olvastam el. Bár akkor kaptunk egy ilyen könyvrendelő lapot és én Disney-könyveket szerettem volna, de a szüleim ezt rendelték nekem, így utólag azt írom, hogy nem bántam meg. Amúgy én hisztis kölök voltam, de ezt majd máskor...

6. Miley Cyrus - Wrecking Ball: Egy könyv, ami teljesen lerombolt téged.

Na ennek is több értelmezési lehetősége van. Lerombolta a hitem a jó könyvekben? Lerombolt, mert szomorú a vége? (Spoiler, ja, egyszer mindenki meghal, spoiler vége?) A Loreley volt a legrosszabb könyvélményem és a Csillagainkban a hiba (igen, még a hype előtt) akasztott ki érzelmileg, de teljesen észrevétlenül és pár hónap múlva vettem észre azt a sebet amit vágott és arra gondoltam, hogy soha többé a büdös életben nem akarok még egyszer találkozni ezzel a sztorival sem könyvben, sem filmen és semmi hasonlóval sem.

7. Pharrell Williams: Happy: Egy könyv, aminek az olvasása közben nem tudtad abbahagyni a mosolygást/nevetést.

Szent Johanna gimi sorozat és a Tékasztorik. 

8. Frozen - Let It Go: Egy könyv, amiben egy olyan testvérpár van, akiket nagyon szeretsz.

Fred és George a Harry Potterből. Ennyi, általában egy kedvencem van egy könyvből, na jó a Csodaidőkből több is volt, de nem testvérpárok.

9. Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Need You Love: Egy nyálas könyvbeli szerelmespár, akiket ki nem állhatsz.

Hehe, csak ilyet tudok írni. Viccet félretéve vannak nekem is kedvenceim, de amúgy a Touch - Érintés jutott először eszembe, ott kezdődött a nyálas szerelmespár utálatom bár ők pont nem ilyenek, de zavart az a sok szerelmes jelenet. ,,Csókold meg és menjünk tovább!" Azt hiszem akkor gondoltam erre a legtöbbször.
Legyen a Queen of Someday párocskája, bár őket nem utáltam, csak untam.

10. Iggy Azalea - Fancy: Egy könyvborító, amit imádsz.

Az Üveghegyét, annyira szép lett!


11. Lady Gaga - Bad Romance: Egy könyv, amiben tiltott szerelem van.

Majdnem mindegyikben az van... a Forbiddent mondanám, de azt még nem olvastam viszont hiszek az értékelőknek. Legyen a Füst és csont leánya, nekem nagyon tetszett!

12. Ariana Grande - Problem: Egy szereplő, akit utálsz.

Most Becky Apple-t, de ez változó, éppen ki húz fel utoljára.

Ha pedig zene, akkor Halo Of The Gone, tessék hallgatni, jóféle:


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés