Rovat | Mit olvasnak a molyok? (2020. február)


A molyok az elmúlt egy hónap során ezeket a köteteket olvasták a leginkább:

   

   

 

Én pedig úgy növelem a várólistám, hogy megnézem ezek körül melyik érdekel:

A lista:

Az utolsó kívánság (- érdekel)
His Banana - Bekapnám (- olvasása attól függ, bent lesz-e a könyvtárban)
When It's Real - Igazából szerelem (- olvasása attól függ, bent lesz-e a könyvtárban)
A kis herceg ✔ (- érdekel)
Örökölt sors ✔ >> Poszt itt << (- jó volt)
A szívem fehér (- nem ismerem még)
Az utazó macska krónikája (- érdekel)
Ahol a folyami rákok énekelnek (- érdekel)
Kingdom of Ash - Felperzselt királyság (- érdekel)
Her Cherry - Megnyalnám (- olvasása attól függ, bent lesz-e a könyvtárban)

Ezek közül kettőt olvastam és az Örökölt sorsról már írtam is, míg A kis herceget régen kaptam elő, de januárban megvettem a Poket verzióját, úgyhogy érik egy újraolvasás. A többivel kapcsolatban csak annyit tudok írni, hogy a Vaják itt léte nem meglepő, ahogy a Maas könyvé sem. Ezzel szemben az Ahol a folyami rákok énekelnek szereplése egy kicsit fura, azt hittem, hogy már lecsengett az időszaka, de ezek szerint nem.

A banános és a cseresznyés felbukkanása ezen a listán nagyon meglep és kicsit vonakodom tőlük, nem tudom, hogy akarjam-e olvasni ezt a két könyvet. Attól tartok, hogy a humoruk nekem nem fog nekem bejönni és akkor majd cinikus leszek... ahogy Erin Watt sem győzött még meg arról, hogy a Papírságon kívül olvasnom kéne a párostól akármit.
A kérdés eldöntését a könyvtárra bízom, ha bent lesz bármelyik is, kiveszem.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés