Rovat | Tavaszi várólista


Nem is fogtam fel, hogy március van. Annyira nem úgy érzem, hogy tavasz lenne! Ezért kicsit későn esett le, hogy itt az ideje egy újabb szórakoztató listázós posztnak...

Úgyhogy most bepótolom és megmutatom, mikhez van kedvem és miket nem fogok olvasni tavasszal (magamat ismerve):
Az újabb téli listámra ők kerültek fel:

   

   

   

 

Itt akadt egy kis kavarodás, mert egy korábbi listámat majdnem teljesítettem teljesen, de azt most elengedem és nem is írok róla többet itt. Ebből az újból ötöt sikerült elolvasni (Stressz, Egy sötétebb mágia, Rókatündér, A holló jegyében, Ház a tó mélyén), A tél jegyeseit és a Sötétség Rendjét elkezdtem, de azóta sem haladtam velük. A Too late-re pedig nem sok esély van, mert már visszavittem a könyvtárba és egy ideig nem tervezem újra kihozni. Kicsit csalódtam az írónőben, mindenki annyira odavan érte, így sokat vártam, de az eredmény eddig nem igazán tetszik, de megpróbálkozom majd még más regényével is.

Tavaszi

    

Izgalmas könyveket válogattam össze a mostani évszakra. Az első négyesből a Caravalt és a Gyülekező árnyakat elkezdtem, az előbbit ténylegesen is, utóbbiba csak beleraktam egy könyvjelzőt -> itt buktam le, hogy valójában a molyon olvasásra állított könyvek nagy részénél csak a könyvjelzőm megfelelő oldalszámhoz való illesztését jelöltem a Most olvasom funkcióval. Nincs szívem törölni őket. Na de vissza a listámhoz!

A kis barát nagyon izgalmas bosszútörténetnek tűnik, már régóta szemeztem vele és bár egy féltégla, de a két darab ezer-ezer oldalas tankönyvem mellett panaszkodhatok-e arról, hogy ez egy vastag mű? Szerintem sem. Úgyhogy majd egyszer kezdem. >> Molyos link << 

A Caravalról már tudok írni egy-két benyomást és eddig azt kell mondanom, hogy nem rossz. Tetszik a nővérpáros dinamikája és egymás iránti ragaszkodásuk, na meg a Caravalról is izgalmas olvasni. Meg sehogy sem olvastam még cirkuszos történetet, pedig egy ideje már akarok. >> Molyos link << A Legendary ennek a folytatása, erről nem is akarok egy ideig többet tudni. >> Molyos link <<

A Gyülekező árnyakról nem igazán tudok írni. Árnyékot vet rá az első rész, meg az, hogy nem voltam igazán oda érte, mert egyszerűen Lina szörnyen idegesített. Meg egy-két eseménye is, pedig ha visszagondolok rá, nem tudok rosszat mondani, de nem érzem sajátomnak az írásmódot vagy a világot. Attól függetlenül, hogy érdekes és szerintem egyedi, de... maradjunk a semleges viszonynál és hátha megszeretem a sorozatot a második részben. >> Molyos link << 

   

A PTI-s szakdolgozatom bizonyos vonatkozása is mitológiai témájú, egyszerűen imádom ezt a témakört, úgyhogy nem meglepő, hogy a Kirkét sorra szeretném keríteni végre. Tűkön ülve várom a pillanatot, amikor levehetem a polcról. >> Molyos link <<

A tél jegyeseibe belekezdtem kemény egy fejezettel, de azt hiszem rosszkor, mert akkor még stresszeltem a vizsgaidőszak alatt, úgyhogy félreraktam. Most viszont nincs mese, elolvasom, még ha nem is lesz hó 15-én, akkor is, de akkor is, ha igen! (Ez aztán az if-else ág.) >> Molyos link << 

A Holdgyermek először a borítója miatt került fel a várómra, aztán megnéztem egy Gorefest ajánlót, amiben Crowley mellett ez a kifejezés is felbukkant: Moonchild. Úgyhogy nincs több várakozás, már olvasnom kell ezt a könyvet! >> Molyos link << 

A halálmegvetőt anno előrendeltem, mert nagyon bennem élt még a Bronzváros és az a vágy, hogy még több erős női főszereplőről olvashassak. Azóta sem olvastam ezt el, de itt az ideje! >> Molyos link <<

   

Amikor először olvastam az Elveszett próféciákat, akkor nagyon imádtam. Anno nem szereztem be, és amikor pedig már meg akartam, nem volt kapható... egészen tavalyig. Párom aranyos volt és megajándékozott vele, mert nagyon zsongtam a megjelenése előtt... de azóta sem vettem elő. Vártam a hangulatra, vagy egy kicsivel kevesebb zh-s időszakra. >> Molyos link <<

Az Ahol a folyami rákok énekelnek címűt azért nem olvastam még, mert vártam egy kicsit jobb időre, mint, ami télen volt. Lassan itt az ideje elővenni ezt a regényt! >> Molyos link <<

A következő regényt szintén elkezdtem, egy-két oldalt már elolvastam belőle, de még nem jelöltem molyon. Elég depresszív a téma és nem tudom, hogy mikor lesz hozzá kedvem, talán a hónapban igen... egyébként nem akarom, hogy a macskák eltűnjenek a világból. Talán ezért nem haladtam vele? >> Molyos link <<

A Vigyázat, törékenyt már nagyon akarom olvasni. A Hazudósban megfogott Nyáry Luca írása és érdekel, milyen egy regényben, másrészt pedig a téma szintén vonzó. >> Molyos link <<

   

Az alábbi rendezett (ez egy mestint poén) négyes csak angol nyelvű regényeket tartalmaz, mert tanulni szeretném már végre a nyelvet, úgyhogy ezeknek be kell férniük ebbe az évszakba... Elsőként a Wicked foxot írtam fel, ami a FairyLoot júliusi dobozában érkezett hozzám és valami gyönyörűséges a kiadása. Ez a fajta sötétebb rózsaszín jól áll a könyvnek és még rókadémonokról is szól! Jöhet! >> Molyos link <<

Az Ink bár magyarul megjelent, nekem mégis angolul van meg. Beleolvastam, nagyon könnyű a nyelvezete, ezért előreveszem és megpróbálom szinkronban olvasni majd a magyarral, megnézve milyen a fordítása. >> Molyos link <<

Addig nem veszem meg a Harry Potter harmadik részét angolul, amíg nem olvastam el az első kettőt, úgyhogy ha haladni is akarok, jó lenne elkezdeni az elsőt. Nagyon hypeolom magamnak a sorozatot és már nem sokáig fogok tudni ellenállni neki. >> Molyos link <<

Az Árnyék és csontot már olvastam magyarul, de mégis angolul szereztem meg a teljes trilógiát végül, mert tetszett a külföldi kiadás. Szerintem ez is szinkronolvasás lesz, összenézve a magyarral. >> Molyos link <<

Ti mit terveztek erre az évszakra?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés