Casting hétfőn #3

Ezen a héten inkább két montázst hoztam a Füst és csont leánya c. regényhez kapcsolódva. Mivel a műre keresve nagyon sok találatot ad ki a kereső, ezért megmutatom, mit szándékoztam volna berakni a hamarosan következő értékeléshez:


Erre a montázsra két személyt választottam ki a rajongók által felhalmozott képek közül, szerintem kinézetileg ők lehetnének a főszereplők, bár Akiva egy kis átformálásra szorul és kész is lesz az angyalunk.

A filmeknél nemcsak a szereplőket szükséges kiválasztani, hanem a helyszíneket is és a stáb nagyon sokat dolgozik azon, hogy minél hitelesebben adják vissza a leírt történéseket, párbeszédeket. Ezért én is választottam néhány jelenetet, amelyek lehet, hogy fanartok, fanok által készített képek, de tartalmazzák a lényeget. A képek inspirálóak is lehetnek, nem? Akárhol fel lehetne őket használni, még egy moziplakáton is...

Íme:

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés