Mit olvasnak a molyok? #9

A rovat keddenként jelenik meg a blogon, főleg amiatt, mert az egész létét a molyos hírlevelek adják, amelyekből egyik kedvenc részem az adott heti legtöbbet olvasott könyvek bemutatása. A lényeg az az, hogy véleményezni fogom a listát és megírom mely könyvek kerültek a várólistámra, a kívánságlistámra és miket olvastam közülük.

Az ötlet igazából nem tőlem származik, hanem Deszy blogján találkoztam az első ilyen bejegyzéssel és nagyon megtetszett. Természetesen minden héten linkelni fogom az Ő bejegyzéseit is.

Tehát az ötlet innen származik:

http://deszy-konyvesblog.blogspot.hu/2014/04/moly-pipalo-marcius-31-aprilis-6.html

Március hónap 31. napjától április 6-ig ők voltak a legolvasottabbak:


A lista tagjai:
1. Veronica Roth: A beavatott (várólistán)
2. John Green: Csillagainkban a hiba (olvasott)
3. Leiner Laura: Akkor szakítsunk (kérdéses)
4. Karsza Andi - Molnár Nikolett: Tetovált mementó (ha a kezembe kerül)
5. Markus Zusak: A könyvtolvaj (v)
6. Kerstin Gier: Rubinvörös (o)
7. Suzanne Collins: Az éhezők viadala (o)
8. James Dashner: Az útvesztő (v)
9. Jay Crownover: Jet (k)
10. Leiner Laura: Kezdet (o)

Az első három elem állandó maradt, itt nem történt változás. Igazából kíváncsi vagyok vajon az Akkor szakítsunk meddig fogja elfoglalni a dobogó egyik fokát... pár hét alatt csak néhány hellyel került lentebb. A beavatott és a Csillagainkban a hiba a film miatt került ide, illetve az utóbbi azért, mert egy szép történet, de én még egyszer nem vagyok hajlandó elolvasni, mert olyan hatással volt rám amit egyszer elviseltem, de most hogy többször találkoztam a könyvben előforduló helyzetekkel, már nem tudnám kibírni sérülés nélkül azt, amit a regény ad. Egyébként a Love Storyt is szerettem volna újraolvasni, de nem biztos, hogy olyan jó ötlet lenne.

Új elemként jelent meg a listán a Tetovált mementó illetve a Jet c. regény, de A könyvtolvaj néhány kihagyást követően ismét elfoglalta a tízes lista egyik helyét. Az első kötet egy antológia, méghozzá a molyos alkotók által írott anyag, amelyet két kedves moly szerkesztett össze. Igazából kíváncsi vagyok rá, de mivel magánkiadás és ahhoz nehezebb hozzájutni, ezért várok egy kedvezőbb alkalomra. A Jet c. kötet megjelenése ezen a listán elég érdekes, vannak ötleteim, hogy miért került fel. Ha megjelenik magyarul akkor úgy fogom olvasni, minden más esetben ott az angol olvasás, de előtte a Rule jön.
A könyvtolvaj várólistás, de egyre jobban érdekel, folyamatosan araszol előre várólistámon.

A Rubinvöröst, a Kezdetet illetve Az éhezők viadalát olvastam, de ezek közül csak egy rendelkezik blogbejegyzéssel. A Rubinvöröst nagyon szerettem a hibái ellenére, engem teljesen elvarázsolt az a regény és ugyanezt mondhatom el Leiner Laura kötetéről. Újra indul a SZJG hullám!

Az útvesztő is várólistás és az íróasztalom egyik polcán csücsül, várja már a sorát.

A fentiek közül egyik sem kívánságlistás.
Saját példánnyal rendelkezem belőlük:
Rubinvörös
Az útvesztő

Lekerültek:
Cassandra Clare: Csontváros
Suzanne Collins: A kiválasztott
Suzanne Collins: Futótűz
Leiner Laura: Együtt
Leiner Laura: Bábel

Kiadók listája:
1. Ciceró kiadó
2. Gabo kiadó
3. Magánkiadás
4. Ulpius-Ház
5. Könyvmolyképző Kiadó
6. Agave Könyvek
7. Cartaphilus kiadó
8. William Morrow / Ulpius-Ház

Észrevétel:
Vajon megérem azt, hogy a tíz különböző könyvhöz, tíz különböző kiadót tudok társítani? Úgy érzem haladunk afelé, aminek nagyon örülök! 

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés