Vasárnapi válasz #1

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely minden héten vasárnap jelenik majd meg.

Az eredeti ötlet innen származik, amelynek címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.

Lássuk a szabályokat:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

  1. Mit olvasol jelenleg?
  2. Melyik könyvet fejezted be mostanában?
  3. Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?
Mit olvasol jelenleg?
Az első kérdésre egy kicsit nehéz válaszolni, mert én mindig több regény olvasásába kezdek bele és mindig felhalmozódik. Ha nagyon muszáj választanom akkor a Mesés ruhák kalandjait írom ide, mert éppen annál a könyvnél állok a legközelebb a befejezéshez, ha a tankönyvemet nem számítjuk.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?
A mai nap fejeztem be a 3 elmélet a mindenségről c. kötetet, amely nagyon érdekes gondolatokat vetett fel és könnyű is volt olvasni.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?
Szerintem az Én és az iszlám c. könyvet, mert most az nagyon érdekel és kíváncsi vagyok a könyvre!




Lesd meg őket is!

0 megjegyzés